PVR-7000 Tuxomedia ????

J

JB

Hoe staat het met deze ontvanger ??? de PVR-7000 Tuxomedia van Arnion is hier al iets van bekent ?? omdat de release date maart 2003 wordt gegeven ??? of is dit project gestaakt ??

 
heb inmiddels antwoord van arnion zelf en men verwacht volgende maand de eerste screenshots en foto's op een website.....

 
Mijn informatie is dat er nog geen working sample is.

Volgens mijn bron is men is net naar IBM geweest om zekerheid te krijgen dat de gebruikte processor de eerste 5 jaar niet wordt veranderd en leverbaar blijft.

 
Dan zal de uitlevering van de eerste series dus misschien al wel in maart 2004 gaan plaatsvinden:-( wat een sof !

Als er nog geen enkele testversie beschikbaar is betekent dat dus ook dat er geen enkele software is ontwikkeld betekent dus dat men nog min of meer moet beginen betekent dus dat men nog in het stadium van ontwerpstadium is.

Men kan dus best met wat plaatjes van welk cad programma dan ook aan komen kakken van een kast, maar dat zegt dan dus nog helemaal niets.

Bij DM hebben we tenminste op de s4a dag een werkend prototype mogen aanschouwen, en dat geeft dan toch vertrouwen. Ik ben bang dat op de DuckFundag er nog geen prototype van de Tuxbox zal zijn.

Of ben ik nu te pessimistisch ?

Peter.

 
Ik denk dat je te pessimistisch bent, en tussen de s4a dag en de eerste uitlevering van de DM zaten ook nog een aantal maanden.

Mij is telefonisch door Arnion weer een datum genoemd van half maart, maar het kan goed zijn dat het een stuk later wordt.

Arnion wil de ontvanger op de markt zetten als goed werkende ontvanger die iedereen kan kopen. Dat is ook de reden van het uitstel.

Ze willen niet dezelfde fout maken als DM hebben gedaan door een half af produkt op de markt te zetten.

Misschien duurt het inderdaad tot de Duckdag, maar ik ben er van overtuigt dat ie dit jaar nog komt.

En hij zou volgens Arnion met 100% zekerheid op die grote beurs in Engeland aanwezig zijn dus misschien dat we daar een beetje een peil op kunnen trekken dan? Ik weet echter niet wanneer die beurs is.

Ohja, ik heb de posting even hier naartoe gemoved, want nu hebben we een mooi apart forum voor dit soort ontvangers, vind ik ook dat we het gebruiken moeten. :)

 
Maarreh

Als ik dit lees :

Volgens mijn bron is men is net naar IBM geweest om zekerheid te krijgen dat de gebruikte processor de eerste 5 jaar niet wordt veranderd en leverbaar blijft.

Dan vraag ik me toch wel af hoe betrouwbaar die bron is.

Ieder weldenkend ondernemer weet dat dit absoluut niet reëel is.

Als je naar IBM gaat om daar te eisen dat ze hun product voor jou ff 5 jaar gaan voeren, dan gaan ze je 2 mogelijkheden bieden.

Eerst lopen ze even naar buiten om te schaterlachen.

Dan komen ze weer binnen en bieden je dat onderdeel voor een astronomisch bedrag aan met de garantie dat die 5 jaar lang geleverd kan worden.

En anders koop je nu toch gelijk even voor 5 jaar aan processors in, hoef je je ook geen zorgen meer te maken.

Producten als deze zijn hopeloos verouderd als ze 3 jaar op de markt zijn.

Dus 5 jaar lijkt me geen zinvol doel.

Maar wat ik wel weet is dat de arnion mannen wel vaker succesvolle satproducten hebben gevoerd en ik heb daar dus meer vertrouwen in als in sommige andere bedrijven.

 
Die beurs is op 21 mei in londen.

Ik ben er ook en ik hoop hem dan te zien.

Maar nog steeds denk ik dat hij er dan niet zal zijn.

Mijn bron kent nl de ontwikkelaar die hem voor arnion ontwikkeld.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan