nokia 9800s ma2.0

luca

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
1.014
Waarderingsscore
1
Punten
38
Leeftijd
71
Deze nieuwe is te downloaden vanop Astra afstemmen op n-tv

ik heb het verschillende malen geprobeerd en ben tot de bevinding gekomen dat cam's en ook de kaart die eventueel in het viacces slot zit eruit moeten

duurt ong 15 a 20 min

op het eind van de download blijft de ontvanger precies hangen met de vermelding "rdl" op het display , laten staan en wachten is de boodschap

mijn erste bevinding : TT werkt terug via de tv voor de rest is het nog afwachten

wel is er nu een bijkomende zaplijst dataprogramma's bijgekomen

 
hoi luca,

ik heb het gisteren toevallig ook geprobeerd,

ik kwam niet niet verder als ODL en daarna 100. dat bleef wel een 15 minuten hangen,, de voortgang van de ota is niet goed te volgen, men denkt al gauw dat het mislukt is,

kortom hie ging het mis,

heb je overigens ook gekeken naar het eigen pagina 900 op teletext van de 9800 , ik hoorde daar vaag iets van dat de 9800 dat zelf aan teletext toevoegd, kijk maar es of dat klopt,

 
sorry maar dat laatste heb ik niet zo goed begrepen

" heb je overigens ook gekeken naar het eigen pagina 900 op teletext van de 9800 , ik hoorde daar vaag iets van dat de 9800 dat zelf aan teletext toevoegd"

 
Die pagina bestaat officieel niet in TXT.

Dus daar zou nokia wel es een easter egg verstopt kunnen hebben.

Maar het kan zijn dat er tv's zijn die daar niet intrappen hoor.

Die weten dan namelijk ook dat 900 en hoger officieel niet bestaat.

 
Je kunt in deze versie ook aangeven, of de kast naar de embedded of naar de ci module moet kijken. Dit geeft in combinatie met een MM een verbetering.

 
die pagina 900 heb ik gevonden , wel moet je een zender nemen die geen TT heeft

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan