cue/bin file naar hd uitpakken

denktenk

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
1.453
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
67
Ik wil een cdr-win cue/bin file niet direct naar cd schrijven, maar de file weer uitpakken naar een map.

Iemand een hint?

 
Ja, met Isobuster of WinImage.

Mail me eventueel

 
En als dat niet lukt, dan kun je altijd nog de omweg-methode gebruiken, oftwel, even op een rewritable cd branden en van daaraf weer naar de HD copieeren.:)

 
Als je deamontools gebruikt hoef je hem niet uit te pakken, dan kun je hem mounten als cd.

 
Al gevonden in cdr-win zelf;-)

Open test image (wordt een virtuele cd-rom aangemaakt)

De bin naar het testvakje slepen, dan ff in bv mediaplayer laten lopen, en het spul wordt netjes uitgepakt naar de virtuele cd-rom.

 
ff een vraagje die hierbij aansluit.....

Vcd's worden meestal in bin/cue file aangeboden omdat ze meer data wegschrijven dan op een cd-r kan...

(Omdat video minder errorcorrectie nodig heeft)

Allemaal leuk, maar hoe brand ik die weg als hij al uitgepakt is ???

 
Als hij uitgepakt is zul je verscheidene directory's zien, o.a. Mpegav en nog wat directory's.

Deze kun je gewoon wegschrijven als (S)vcd, in cdrwin en ook in Nero zitten opties om een VCD te schrijven.

Als dat al niet werkt kun je de mp(e)g file nemen en dan in nero of cdrwin aangeven dat je een vcd wilt schrijven dan maakt deze zelf deze directory's weer aan op de CD.

Er zijn ook nog andere programma's hiervoor waar weer diverse mogelijkheden mee zijn uit te buiten, bijv. alvorens het schrijven nogmaals renderen etc.

Zelf ben ik er niet zo in thuis maar ik weet dat een vriend van me het altijd zo deed om de kwaliteit nog meer te verbeteren alvorens er een SVCD van te maken.

 
Ja, of je pakt de boel weer gewoon in met bijv. WinImage en maakt er weer 'n bin file van dus.

De cue aanpassen of zelf even maken en branden maar.

.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan