Nieuwe versie boardsoftware!

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
34.773
Waarderingsscore
998
Punten
113
Leeftijd
60
Locatie
State Penitentiary
Bij deze wilde ik jullie even mededelen dat we ook de board software geupgrade hebben.

Voorlopig zitten we nu op versie 2.3.0 maar we zijn afwachtende van versie 3.0 waar echt grote veranderingen in zitten.

Gezien het feit dat het upgraden van het board alle hacks (aparte uitbreidingen) weer doet verdwijnen zullen de volgende dingen opnieuw aangebracht moeten worden:

1.) Flashnews

2.) Sterretjes onder de namen

3.) Online lijst

Misschien heb ik ze niet allemaal vermeld, maar het is wel een hele partij werk, daarvoor duurt het iets langer voordat deze ook weer terug zijn.

Ik probeer het echter voor maandagavond weer in orde te hebben.

Het kan daardoor zijn dat het board overdag gesloten is wegens onderhoud.

 
We zijn benieuwd!

 
Waarom kan ik offline niet de pagina's bekijken die opslagen zijn in de tempory internet files. Als ik in de geschiedenis kijk dan zijn ze niet te openen.

Bij satdudez-forumz die het zelfde forum software gebruikt is het geen probleem om offline nog wat na te lezen.

 
Wij hebben niets ingesteld om dat onmogelijk te maken. Maar weet je zeker dat ze dezelfde forum software hebben?

Wij draaien vbulletin, maar boardsoftware als YABB en vooral nog een ander php boardsoftware waarvan ik de naam even kwijt ben, lijkt er erg veel op.

Het zou misschien met beveiliging te maken kunnen hebben, je kunt hier browsen met een cookie en je kunt het board niet lezen zonder ingelogt te zijn. Het zou kunnen dat deze beveiliging er dus ook voor zorgt dat je niet offline lezen kan.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan