ucas-kaartlezer ???

A

alf

hier kom ik dan maar weer met een vraag,wilde dat ik net zoveel antwoorden had als vragen.

als ik een UCAS ontvanger koop {orgineel },met 2 0f 3 kaartlezers,en wil er daarna de penta of andere software inzetten

programmeer ik dan maar een kaartlezer of direct allemaal.

zit er aan te denken een arnion 6410 of de pvr-7000 tuxomedia aan te schaffen,laatste staat voor maart gerelaasd te worden.

heb een e-mail na ze gestuurd voor de prijzen maar nog niets gehoord,weet iemand iets over de prijzen

bvd alf

 
Het laatste wat ik van de Arnion Linux gehoord heb is dat ie vanaf 350 euro te krijgen zou zijn.

Prijzen zouden varieren van 350 tot 500 euro, al naar gelang het gekozen model, men was op dat moment nog niet zeker omtrent de prijsstelling.

 
dat zal wel wat duurder gaan worden als ik kijk naar de ucas Arnion tuner, die zit al rond de 400 euro.

 
ik zelf zat ook al te denken over de pvr7000 van arnion oftewel de tuxomedia ik heb hun een mailtje gestuurd en kreeg dit terug als antwoord:

Bedankt voor uw interesse in onze Tuxomedia,

Dit project is zeker niet gestaakt maar zelfs in volle ontwikkeling,

Voor het einde van deze maand hopen wij U de eerste screenshots en foto's te tonen

op onze Tuxomedia website http://www.tuxomedia.com

Nog even geduld dus

Deze mail was begin feb ontvangen dus ik denk gewoon afwachten en dan zeg ik ook gewoon geduld is een schone zaak.

 
Ik heb zelf wat opzoekwerk gedaan naar de Arnion6410 UCCI ;

De prijzen schommellen van 350 € tot 549 € al dan niet gepacht en de petacrypt 1.09.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan