xbox hdd

B

Badmuts

wie weet hoe ik een 8gb hdd van een Xbox kan gebruiken in mijn pc. Heb al diverse utils geprobeert, maar zonder resultaat. gegevens om een gewone hdd in je xbox te zetten zijn er echter genoeg. Ik kan niet geloven dat je die hdd in de vuilnisbak moet gooien.

 
Die Xbox harddisks zijn standaard gelockt. Dat kan met elke IDE schijf, maar wordt verder nergens door gebruikt.

Om hem in een PC te gebruiken moet je hem dus eerst unlocken. Daarvoor is echter het password nodig - en een utility om hem te unlocken.

Er bestaat een PC utility om hem te unlocken, ben hem via xboxhackers of xbox-scene wel eens tegengekomen, maar het is waarschijnlijk handiger om hem even in je Xbox terug te hangen en hem daar te unlocken. Er zijn daar een aantal EEprom utils voor die je op je Xbox kan draaien -> zie xbox-scene voor de naam, daar kan ik zo even niet opkomen.

 
Wanneer je EvoX gebruikt een backup maken, in de file hddinfo.txt staat je password.

Je XBOX HD aan een PC aansluiten, boot in DOS en mbv hdunlock.exe & hd key unlock je de HD. Vervolgens hddisabl.exe draaien om de security totaal te disablen anders is ie bij de eerste reboot weer gelocked.

 
bedankt voor jullie reactie`s. Beide programma`s geprobeerd, echter zonder resultaat. Heb je de Xbox nodig waar de hd uitkomt. want in een andere kan ik de id niet uitlezen helaas.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan