Welke UCAS reciever?

B

Bigfoot72

Hallo allemaal!

Ik ben op zoek naar een UCAS receiver, PVR ready. Bijv. een Xtreme, Arnion, Fortec Star.

Welke van deze is het beste, of werken ze allemaal eender, en is het uiterlijk en geheugen (aantal kanalen) het enige verschil?

 
Ja het verschil zit hem het in het geheugen / software en aantal gebruikte ci's

Met de xtreme kun je 2 ci's plaatsen er passen dus drie kaarten in

En de ene heeft wel s-vhs uit en de andere niet.

Hardwarematig zijn ze allen geloof ik gelijk.

Volgens mij ben je met de xtreme het beste uit als je geen s-vhs nodig hebt.

Greetz

 
Ik heb gehoord dat, zodra de xtreme omgeprogd is, deze (nog) niet in de oude staat te herstellen is.

Met de Arnion kan dit wel.

Wat er van waar is weet ik niet.

Iemand hier meer over gehoord ?

 
Op de Humax die ik nu heb zie ik niet echt verschil als ie op svhs staat. En daarbij, als ik hem op de scart van mijn tv aansluit die schs ondersteunt, dan hoor ik op de achtergrond het geluid van de kabeltv!

En waarom zou je extra flash geheugen nodig hebben?

 
@Peterpan

Klopt, Xtreme geeft zelf aan, dat als je de nieuwe (beta) versie van de software erin zet, je niet meer terug kunt naar de oude softwareversie.

Er wordt momenteel in het gehele land door verschillende mensen op alle mogelijke manieren getest en er druppelen zo af en toe al wat resultaten binnen.

Op Satnerds staat wel e.e.a te lezen over de vorderingen.

 
Maar terug naar UCAS kan je nooit! Je sloopt namelijk de loader van de Sidsa chip. Het klopt dat een ontvamger wel terug kan gezet worden naar UCAS, dit doet de distributeur/importeur door er een nieuwe Sidsa Chip in te solderen!!

Je kunt dit bijna niet zelf, laat staan dat je aan die losse chip kan komen.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan