disecq met 9200

luca

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
1.014
Waarderingsscore
1
Punten
38
Leeftijd
71
Ik heb hier een 9200 met dvb2.0 beta5 erop , maar nu mijn vraag

Mijn disecqschakelaar is een 2.0 1-4, is het reeds mogelijk met dvb deze aan te sturen bij mij is het in ieder geval nog niet gelukt

 
ja, dat is mogelijk.

Heb ik jaren gedaan op die manier.

Je moet wellicht een beetje met de diseqc settings spelen.

 
Dat wordt een zware dobber , maar hoop doet leven

bedankt voor de info (en de paar slapeloze nachten) ik heb weer iets om me druk over te maken

 
Luca , ik heb een D-box met NoOneManIt 1.2 erin , en een Spaun SUR 410F . Die is ook DiseqC 2.0 .

Met de volgende instelling werkt het bij mij prima .

Menu-9-9

0 -Bit 0:Band

1 -Bit 1: Pol

3 -Channel Mode

6 -DiseqC Adr: 10

7 -22KHz: Band

9 -Burstmode off

 
Trust , thanks

een hele hoop zoekwerk uitgespaard hij loopt wel nog niet als een trein maar dat komt nog

ik had reeds de meeste mogelijke instellingen uitgetest maar steeds met de burstmode op on

als ik de zenders laat inlezen vanaf de satellieten , raak ik wel niet aan een derde sat

de ontvanger herstart spontaan als ik op search druk en zet dan de disecq settings terug naar de oorspronkelijke stand en je kan het al raden .......ik kan terug van voorafaan beginnen (leuk toch :biggrin: )

maar ik geloof dat ik dit probleempje reeds ergens gelezen heb dus ik zoek verder

 
Als je de instellingen goed gezet hebt , druk dan op : menu-A-A (save settings)

 
Ok bedankt iedereen alles werkt voor het ogenblik

rest nu nog de juiste coco te vinden en ik ben ermee vertrokken

het is de eerste keer dat ik met dvb 2000 werk dus het waren in feite beginnersvragen , de rest vind ik zelf wel uit ik heb de handleiding eens uitgedrukt en doorgelezen er zijn nog wel een paar dingen onduidelijk maar geen probleem , want als je gewoon bent met een mm9800 te werken weet je wat problemen zijn

al is de laatste versie ma 2.0 er veel op vooruit gegaan

nu terug dvb in de lijsten via sat krijg ik bijna alle zenders 2 of3 maal , is dit normaal , of ergens een verborgen setting

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan