Vraagje over MA2.0 9800

B

Bruce

Zo nu dat ik mijn ontvanger geupdate heb, rest mij nog 1 vraag? volgens de verhalen kun je de viaccess uitschakelen, ik heb hier naar gezocht maar kan zo geen instelling vinden waar ik dit

veranderen kan ?

Wie kan me dit uitleggen hoe dit gaat ?

B.v.D

mvg

Bruce.

 
Je gaat gewoon op een kanaal staan en drukt op de optie knop (groene) en daar kun je wijzigen tussen automatisch, ci module en viaccess.

Het enige nadeel is je zult dit op ieder kanaal moeten herhalen.

 
even het vervolg

eenmaal je op ok drukt blijft de instelling wel in het geheugen zitten

dit is niet zo voor de taal instellingen van bvb de spaanse zenders, die moet je bij iedere zapoefening terug op qaa zetten en dan heb je de originele taal

 
Ach en ik maar moeilijk doen hi, maar het is wel een weetje ;-) ik vind deze soft te gek! snap alleen niet waarom nokia 2 jaar eerder gekomen was met deze update? alles gaat i.d.d sneller, maar dat je per kanaal kan instellen of je viaccess wilt of CI dat is ook wel appart ;-)

Zit nu te denken aan zo,n tover module, om deze aan te gaan schaften ;-)

(Oja, dat favorietenlijst is ook veel logische geworden, en verdiend ook een plus punt ;-)

En zo zijn er meer goede veranderingen.

luca,sjonnie5 bedankt tot zoverre voor de info ;-)

Ten stot hoe werkt de tover module nu in de 9800 met MA2.0 iemand hier ervaring mee, ben benieuwd

mvg

Bruce.

 
Een originele loopt hier knudde, wil niet lekker herkent worden en loopt regelmatig vast.

Een klone darintegen loopt redelijk,met af en toe een hapering, maar wel alleen met tetra erin, en niet de laatste soft.

Maar het blijft afwachten, ik heb wel gemerkt dat er ook verschil in de nokia's zit, de ene module loopt in kast1 wel en kast2 niet en andersom.

 
sjonnie5,

Oke, dus orgineel loopt niet goed volgens jou, nu is mijn vraag heb je net als ik alle seca zenders in je favo per kanaal op ci gezet en het zelfde verhaal voor viaccess ?

En wat is een clone, ik bedoel dus het merk van die module ?

En wat voor prijsverschil praten we tussen de orginele en de clone ?

mvg

Bruce.

 
Dat met die kanalen heb ik ook gedaan, en dat werk allemaal best.

Maar welk merk clone het is, zou ik je niet kunnen zeggen.

Waar ik hem toen gekocht heb vertelde mij dat het een originele mm was, maar omdat die niet meer verkocht mocht worden toen die tijd, waren de stickers eraf. Het is dus een blanco module.

Ik heb zelf het vermoeden dat het een Axas module is omdat die in dezelfde periode opdoken als vervanger v/d mm.

En in de prijs zit niet veel verschil, mischien 10 tot 20 euro.

 
Ik heb hier een gepatchte irdeto 2.019 , en ik moet zeggen hij loopt redelijk goed ermee

wel moet je om alle kanalen te bewonderen soms in het cammenu rommelen

als hij op viaccess staat heb je moeite met enkele Nederlanders(niet persoonlijk opnemen) en op i.s.n.v of zoiets heb je een paar Fransen die moeilijk doen

enkel de originele onbewerkte cam's geven geen problemen

 
Ik heb een Axas module gezien, deze cam lijkt me een Clone van de mm-module, en nu is dus de vraag, iemand ervaring met deze module met de nokia-9800 + firmware MA2.0 sofware ? ?

mvg

Bruce.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan