Het begint al te kriebelen

I

iceke

Wat begint er morgen weer ???

Wie gaat er weer winnen ???

Wie gaat ons weer van leuke foto's voorzien ??

Waarom is de tabaks reclame reeds afgeschaft in Belgie ??

Gaat Jos het decor in met zijn Black Beauty ???

Zal Renault eindelijk mee kunnen met de top teams ???

Maar Vooral !!!

Wordt het spannender dan vorig jaar met al de nieuwe veranderingen ???

1. 1 fucking flying lap op vrijdag een ander in omgekeerde volgorde op zaterdag !!! (Yes, precies het WK skieen)

2. No ABS NO EPS NO EPO NO MACHO (Mzzz.. Ik zal ze missen, die Mclaren's die bij de start op hun plaats blijven staan)

3. 8 wagens in de punten (Hehehe iedereen die finished in de punten dus)

4. Geen reserve wagen's meer ( dus geen extra afgestelde wagen voor schumi als het regent)

5. Geen afstellingen meer na de qualificaties (Tjsa)

6. Geen teamorders meer (hmzz... dat wat het vorige seizoen nog spannend hield schaffen ze nu af ;-) )

7. 1 Race minder dit seizoen ( Een schande is het !!!!! 3X raden welke race)

8. "HANS" support (Schumi een te dikke nek ??)

9. Niet meer tanken tussen qualificatie en racen (&geen qualificatiewagen meer) Yes, eindelijk een maatregel die terug wat pit in het racen brengt !! Of schumi rijdt een bere pole en kan na 2rondjes gaan tanken , Of schumi rijdt de 12 tijd en kan tijdens de race direct Jos&co gaan beginnen inhalen... Gedaan dus met 1 minuut voorsprong na 10 rondjes race

Moge de beste Winnen !!!

P.S. : Wekkerradio op 3u30 zondagmorgen

 
2) Ik heb ook andere auto's dat zien doen, o.a. ook die van Barichello en ik dacht zelfs 1x die van Schumi.

6) maakte de F1 tot schande toen Baricchello zo afremmen moest omdat Schumi hebben en houwen moest winnen.

7) weet ik niet maar zou me niets verbazen als dit Francorchamps is.:)

Bij mij gaat de wekkerradio zaterdagochtend al om 04.00 uur want ik wil de kwalificatie zien.

En ja..... hier kriebelt het ook al.:)

 
ik zet de wekker ook ,, niet alleen om Jos te zien,, (whatever it will be...)

maar ik wil ook mij dochter zien, die is daar namelijk. kreeg 3 vrijkaartjes,

woont tijdelijk op 15min loopafstand van albertpark ,, hehehe...

heel de week gegil dus daar,,

ik wil er al heel mijn leven es een kijkje nemen, kom er echter nooit aan toe of het is te duur en te ver.

hier in europa kunnen ze qua entreeprijzen er een puntje aan zuigen wat betreft Melbourne Australia, daar kost een zondag kaartje, schrik niet. ......... 90 aussiedollar,, DAS EEN KWART VAN HIER!!!!!!!!!!!!!!!!!! vuile oplichters in europa,

hoe dan ook, mijn dochter heeft de digitale camera mee, dus ik ben er toch " een beetje " bij als ze weer thuis is over een paar maandjes,

verder zie je qua regelgeving van de FIA toch nu al wel fraaie veranderingen.

ik denk dat de wekelijkse startopstelling vooor de wedstrijd grote verschillen kan laten zien,

niets is meer zeker als je " je rondje" krijgt, uitval of te gretig zijn wordt nu dus snel gestraft met een lagere klassering.

ik denk dat er wel wat positiefs in zit dus, niet de beste coureur of wagen alleen is meer de key tot een podiumplek.

ik heb er zin in dit seizoen,., :)

leuke echte nieuwkomers....

en dan het verschil vd BAR van vorig jaar en nu, tis nu een echte raket geworden,.

 
Laatst bewerkt:
Het wordt alleen niet meer uitgezonden via Canal+

Dit is voor mij een reden om mijn abonnement op te zeggen.

Ik wil graag ongestoord kunnen kijken zonder reclame.

Ik heb in het verleden juist een abonnement aangeschaft voor de F1.

Voetbal interesseert mij geen ene mieter en voor het programma aanbod vind ik het abonnement veel te duur.

 
Ik denk dat het met de prijzen nogal al meevalt, je moet alleen goed uitzoeken waar je gaat kijken. Imola bijvoorbeeld, en ja ik ga er weer naar toe. Daar kost een vrijdagkaart met toegang tot alle tribunes slechts 45 Euro en de zaterdag kost 65 euro.

Hetzelfde geldt voor de Nurburgring, ook daar waren tot voor kort de vrijdagkaarten slechts 30 euro.

Een beetje uitkijken en je kan redelijk goedkoop naar een GP.

Bijvoorbeeld vliegreis naar Italie 50 Euro retour via Ryanair.

Waar ik zo stevig van baal is het feit dat je voor de echte goede plaatsen over het algemeen een godsvermogen moet neertellen. Terwijl dat de Bobos en f1 wannabees die over het algemeen geen reet verstand van de F1 hebben alles gratis krijgen en de de F1 diehards moeten de grootst mogelijke moeite doen om een 1x per jaar een weekend van de partij te mogen zijn.

En de BAR is echt niet zon raket hoor, 2 kapotte raketmotors zegt genoeg en t.o.v. van de rest behalve Ferrari hebben ze inderdaad een vooruitgang geboekt. Maar Schumi en Bari met 2 vingers in de neus naar nummer 1 en 2 met een 2e hands gebakje uit 2002!

Grtz Mike

 
Laatst bewerkt:
Yep, alleen Francorchamps is peperduur vergeleken bij de rest.

Overigens vind ik het ergens wel jammer dat er nu nog maar 1 ronde gereden mag worden in kwalificatie.

Dat haalt voor mij persoonlijk al een deel van de spanning eraf omdat je eerst nog wel eens had van dat men vaker kon proberen en dan proberen nog tijd eraf te rijden.

Kans dus dat ik weiniger naar kwalificatie ga kijken want dat vind ik dan zo spannend niet meer.

Van de andere kant kan dit wel weer meer de spanning in de wedstrijd erin brengen, aangezien ook een Schumi tijdens kwalificatie wel eens van de baan kan vliegen en dat betekent dus achteraan starten en vanwege het feit dat ze van start moeten met datgene waar ze mee geeindigt zijn tijdens qualify.

Dus de moed is nog niet gezonken en geheid dat ik vannacht weer voor de buis gekluistert zit, ondanks de Ferrari pole.:)

 
Franchorchamps duur? Ik klom altijd gewoon over het hek...helemaal niet duur! ;)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan