Krijg jij wel een nieuwe seca2 kaart ???

Status
Niet open voor verdere reacties.

NvBgm

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
22 aug 2010
Berichten
773
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
68
Wil je het echt weten kijk dan hier even...

http://www.canaldigitaal.nl/nieuws.asp?Page=1&Id=53

GRATIS KAARTWISSEL

In april 2003 heeft CANALDIGITAAL een grootscheepse kaartwissel gepland.

CANALDIGITAAL kijkers met een Mediaguard smartcard (V1) waarvan het adres juist geregistreerd is, krijgen in april gratis een nieuw beter beveiligd smartcard (V1+) toegestuurd. Het verwisselen van de kaarten is noodzakelijk om te voorkomen dat consumenten met een illegale smartcard nog langer naar de pakketten van CANALDIGITAAL kunnen kijken.

Vanaf mei kan de oude kaart niet meer gebruikt worden. Deze kan eenvoudig en kosteloos worden omgeruild.

De verwisseling bestaat uit het verwijderen van de oude kaarten en het op dezelfde plek terug plaatsen van de nieuwe. De logo’s en kleuren van de nieuwe smartcard zijn duidelijk anders dan die van de bestaande smartcard. Misverstanden zijn daarom uitgesloten.

Wilt u zeker weten dat u in april gratis een nieuwe smartcard toegestuurd krijgt, klik dan hieronder op "controleren adresgegevens" om uw adresgegevens te controleren. Zijn uw adresgegevens onjuist, dan kan CANALDIGITAAL u helaas geen nieuwe smartcard toesturen.

 
GEGEVENS CORRECT

Uw huidige gegevens komen overeen met de gegevens van CANALDIGITAAL. In april ontvangt u een brief met de nieuwe smartcard per post.

 
Ja gezellig, ik heb al sinds het begin van het seca tijdperk een abbo op het basis pakket van canal digitaal en ze kunnen tot nu toe nog steeds automatisch van mn rekening afschrijven maar ik sta niet in hun database.

Ik zal maar weer bellen, lijkt op de praktijken van multichoice vroeger...................

TeeJay

 
Even geduld a.u.b.!

CANALDIGITAAL controleert***(UWcomputer en IP)*** of uw gegevens correct zijn.

ik kreeg bij de aanvraag gelijk al een gateway time out,, hehehe.

 
Let op: wel het goede nummer invullen, niet de UA-hex hihihi

 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan