philips ts1 ofwel 175

J

john29

Heb een philips ts1 gekocht uit frankrijk maar wil er graag nederlandse soft inzetten en meer als 500 zenders .

Heb dit al geprobeerd met declink maar tot nu toe geen succes. help!!!!!!!!!!!.......thanks

 
je bent de zoveelste,,

ik hoop dat je er niet al teveel voor betaald hebt,

deze dozen zijn nml vanuit frankrijk gedumpt in overige landen,

vergelijk em maar met de voormalige "bijna"duitse Premiere seca box.

ook dit is een v175.*

je zal er tot de seca wissel mee kunnen kijken, daarna wordt je afhankelijk van de seca 2 hack.

voor zover ik weet loopt er geen orginele seca1NL kaart in,

en ik ga het al niet eens proberen,

erg klein kansje dat de duitse askat jongens kan vragen of er iets mogelijk is met die box, zij hebben destijds ook veel tijd in de mediabox gestoken,

echter het project was minder succesvol als menigeen voorspelde,.

dus mensen , wordt je zo´n franse doos aan geboden, bedenk dan wel wat je koopt ook al "lijkt" het goedkoop.

ik heb prijzen gezien van 80 euro,.

maar er zijn veel slimmerikken die denken daar een slaatje uit te slaan omdat ze denken dat ie net als een nederlandse mediaguard box is..........NOT !!!!!!

 
Is die wel hetzelfde als de 175A? Dan kun je de eeproms proggen. Eigenlijk moet je een multicam versie hebben met irdeto, is er die trouwens voor de 175a?

 
ja er is wel software voor ,, originele spaanse en franse soft,,

zelfs engelse geloof ik,

vroeger wel handig nu niet meer,

5in1 of multicam soft is er nooit voor gemaakt,

het moederboard is ook totaal anders in dat apparaat,

 
dat weet ik, maar de vraag is eigenlijk of de mediabox SW ook vor die franse 500 kanalen door te proggen is.

Ik heb de 175A gehad, maar de TS1 nooit. Er zijn emulatie-kaartjes, met de 175A kon je handmatig de ecm pid wijzigen in een text file, dus dan zou je zeggen dat alleen even het ca-id (01 xx) eruit gesloopt moet of gewijzigd (06 xx) en dan loopt het.

 
"onze " mediaguard dozen waren ook niet echt makkelijk van andere software te voorzien, in den beginne,,

voor de duitse seca doos 175a is dan ook eerst mediaserax in het leven geroepen,

ik ben bang dat hier dan ook het enigste veschil ligt met die franse doos,

ik zou zeggen kijk of je 1 franse doos voor een paar pegels te pakken krijgt en plak er mediaserax aan,.

weten doe je het nooit.

maar heeft het nog zin voor die paar dagen vraag ik me af,.

in ieder geval wbt seca.

 
Het enige waar een originele SECAdoos naar kijkt is het startup record, een NL kaart met een Frans startuprecord zal als een tierelier lopen in een Franse ontvanger.

Kan of wil je je startuprecord niet veranderen, dan zijn daar ook ' blockers' voor (ze blocken niet echt maar de hardware is hetzelfde), in den beginne draaiden NL kaarten op deze manier in de oude Duitse MediaBoxen.

Maarre als iedereen dit zulke waardeloze apparaten vindt, dan houdt ik me wel aanbevolen voor een stuk of drie, dan kunnen de Irdeto doosjes van de kinderkamers...:biggrin:

Grtz FranX

 
Het grootste probleem zal zijn, dat voor Seca2 een software update van de ontvanger nodig is. Komt die er nog voor zo`n doosje ?

 
niemand zegt dat het waardeloze dozen zijn Franx, ( Ouwe sok!)

het gaat om de combinatie, is het de moeite(vawege tijdelijk karakter vd doos), en het gevraagde bedrag ervoor op internet (met valse vergelijken).

ik ga bv door het aanbod tegenwoordig al niet meer in het zweet met zo´n doos, zelfs niet voor 50 euro,

wat jij doet moet je zelf weten,

je hebt er nu tijd voor, :)

 
Ja Box ik wordt oud...:biggrin: misschien begin ik zelfs alwel wartaal uit te slaan...:biggrin:

Maar ben wel benieuwd wat er voor Seca2 veranderd zou moeten worden, de kaartdata is indentiek aan de nu reeds gebruikte kaarten, daar zal ie geen moeite mee hebben.

Wel zou het kunnen dat ie niet met de nieuwe (hoge) provider PPUA's overweg kan.

Grtzz FranX

 
heb hem wel zover dat hij seca 1 /orgineel en met goldcard/accepteerd maar heb heb net de seca2 kaarten binnen maar die werken er niet op.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan