Vanuit Spanje

S

Salu2

Hoi allen,

ik heb een paar dagen geleden hier in zuid spanje (Malaga) mijn ad3000 ip en mijn draaibare set opgezet en uitgericht en kan tot mijn verbazing op astra maar 352 zenders vinden (gelukkig wel dee nedrlandse zenders) Geen premiere en aanhang. Op sirius krijg ik er ook maar een stuk of 33 en op Thor maar een stuk of 14. Ik mis dus een heleboel. Heb op alle freq. volgens de laatste hopperguide laten zoeken maar ik krijg gewoon geen signaal op de juiste freq. van b.v. premiere.

Nou weet ik dat vanuit het zuiden hier maar een beperkte ontvngst mogelijk is op b.v. astra 2, maar zou dit ook van invloed zijn op bepaalde freq. van de astra 1, sirius, thor. op de hispasat en de panam sat krijg ik wel alles gewoon binnen op de Hotbird trouwens ook.

Wie van jullie weet hier wat van.

Thanks

Salu2

 
Kan het zijn dat de meest recente software versie er niet op staat ?

FF nakijken bij echostar.

 
de aller aller laatste, versie 900 voor de ad 3000 ip uit almelo.

 
Klopt, je hebt helemaal gelijk, ik had al wat uitgezocht. Ga nu een hele nieuwe dimensie aan de hobby geven en mijn echo ad 3000 ip echt gebruiken door een mechanische polerizer en een wide band lnbf aan mijn schotel te plaatsen. Daar kun je dan als het goed afgesteld staat veel meer mee in huis halen. Waarschijnlijk ook Premiere. Op sirius en thor heb ik inderdaad gewoon pech. Die is hier echt niet te ontvangen ( gedeeltelijk maar ) maar daarin tegen krijg je vanuit hier wel weer andere ( Nilesat ) die in nederland niet te ontvangen zijn.

Greeetz

 
Moet je niet te hard zeggen, ik heb hier Nilesat ook op mijn 1.20m schotel gehad.

 
nilesat ook hier mogelijk op 90 cm. niet alle transponders overigens...

groeten opeltje

 
Oke, met 1,20 schotel. Hier met 1 meter offset schotel komt ie als een bom binnen, alle transponders. Eigenlijk wel geinig alles wat west zit komt hier veel vetter binnen dan vanuit nederland. Oost kom ik niet veel verder dan arabsat 2a, astra gaat nog maar dan moet ik ff de LNB iets verdraaien, anders niet.

 
Hoi,

het is zeker jammer. Sinds vorig jaar is er bijna niks meer op PW te ontvangen in 't zuiden. In elk geval geen Filmkanalen meer.

Ik meen dat de footprint zo ongeveer bij de Pyreneën stopt. Maar ik ook wel eens gelezen dat 't tot Madrid zou gaan....

Amos en Turksat kun je hier ook vergeten. Overigens: je zit in Spanje (ook in Malaga) westelijker dan in NL!

Van Thor heb ik hier (Portugal) ook nog niks binnen gekregen, ik ben dus wel benieuwd welke zenders je daarvan nog kunt ontvangen.

Groetjes,

:cool:

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan