Digitenne receiver

S

sirius48e

Hauppauge komt met 2 ontvangers voor Digitenne. (gemaakt door TechnoTrend en verkocht door hauppauge). Eentje met USB voor weergave en PVR functie op de PC/Laptop. Prijzen weet ik niet maar ik vermoed onder de 200 euro. Er staat helaas nog niets op de Nederlandse website van Hauppauge

gr

 
Er komen als het goed is 4 of 5 merken op de markt. Strong is er ook 1 van. De box zal rond de 170-180 Euro gaan kosten.

 
Ook pace (jawel!) komt met hun merk XSAT met een dergelijke oplossing, dat modelletje is al een half jaar te zien op de homepage van het franse XSAT.

En trouwens ik meende vorige week ook op de site van het duitse technotrend iets in die richting gezien te hebben.

Dus dat gaat zoals in het verleden ook: dat merk maakt behalve onder eigen naam die spulletjes ook voor andere fabrikanten.

 
Heb vanmorgen contact gehad met Hauppauge over deze ontvangers. Ze komen er binnen korte tijd aan en met goed werkende soft. Binnenkort testen op http://www.satplaza.com hiervan

 
Ik had begrepen dat de Dreambox in theorie ook Digitenne kan ontvangen. Weet iemand of dat klopt?

 
Was in het hele begin sprake van dat hij inderdaad naast dvb-s ook dvb-c en dvb-t zou kunnen ontvangen maar dat is niet doorgegaan in de definitieve versie van de dreambox.

Overigens zijn er wel recievers die zowel dvb-t als dvb-s aankunnen. Freesat en Kaon zijn daar leuke voorbeelden van.

 
En die hebben inmiddels ook een DVB-T receiver met embedded conax cas5.

Er staan nu bij digitenne een aantal receivers die als eerste getest/voorzien gaan worden van een digitenne approval

als ze de test passeren, waaronder Strong/Technotrend/Emtech.

Zinwell/Samsung/Topfield/Pace/Kaon en anderen volgen na de introductie van begin April.

Omdat er eerst gekozen was voor mediahighway werden alle CI fabrikanten door Dhr de V* direct de deur gewezen . Niet interessant/te duur voor de consument ( alsof die zelf niet kan kiezen ) Nadat van encryptiesysteem werdt gewisseld niet even bellen, nopie gewoon de mediahighway licenciehouders als eerste de kans geven hun conax machine ter test aan te bieden.

Door wie zou digitenne nog meer gesponsord worden ?

In ieder land is digitenne al mislukt, zou het hier wel wat worden?

Gelukkig kan de klant de content los kopen van de receiver en kan de consument dus zelf kiezen welke ontvanger hij neemt, met of zonder digitenne labeltje....

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan