zenders niet in te stellen bij video akai VS-G205

satshow

Sr. Member
Special Friend
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
385
Waarderingsscore
0
Punten
16
Leeftijd
55
hoi,

Ik heb sinds kort een video in huis die al een poos op de markt is maar waar geen beschrijving bij is.

Opnemen en afspelen gaat wel maar ik krijg de zenderlijst niet ingeprogrammeerd.

Heb op zowat alle knoppen geduwd maar zie geen menu op de tv verschijnen, weet iemand toevallig hoe dit in zijn werk gaat met deze video?

 
Misschien een ouder type video waar geen OSD op zit?

Dan zie je inderdaad geen menu op de tv, maar dan zou je een search en een store knopje moeten zien zitten ergens.

Dan moet ie op het videokanaal staan en middels search en store per zender kun je hem dan programmeren.

Weet niet of dat bij deze het geval is, maar het is een idee.

 
Kan geen van die knopjes op de afstandsbediening vinden.

 
Bij de oudere versies zul je die ook niet op de ab vinden maar moet dit achter de klep gebeuren op de video zelf.

 
volgens mij was akai een vd eersten met OSD, hoewel veel types vanaf de recorder zelf geprogrammeerd moesten worden,

niet via ab,,

als het een type met ab is dan heeft ie zker OSD,

ik heb hier een veel gebruikte ab voor me liggen van akai

de rc w600c.

heb je toevallig dezelfde. dan zit de menu knop , mocht je em kwijt zijn (de lettertjes.- links naast de cursor van de AB, er zitten er twee , bovenste is menu daaronder audio monitor,

dus kijk even achter de klep van je videorecorder , of probeer mijn afst bediening idee,

je weet het nooit,

 
kan er niks van vinden, weet iemand trouwens een forum of zo waar ik dat zou kunnen vragen.

Heb anders geen flauw idee.

 
druk tegelijk op weergave en op voeding toets.

automatisch zenderzoeken gaan starten door op weergave te drukken.

 
Ik zal het zo even proberen, laat even weten of het gelukt is.

 
Welke knoppen zijn dat precies, ik heb de on/off knop en play knop geprobeerd maar zie niks in het beeld verschijnen op tv.

 
ik heb een gebruiksaanwijzing van een akaiVS-F210EOH liggen

maar deze aftandsbediening heeft aan de onderzijde een klep die je kan openen

deze is een jaar of 10 oud denk ik

als het helpt scan ik hem eens in , het is een NL versie

 
na het beduimeld gedeelte te hebben ontcijferd de AB is van het type RC-V202E

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan