testje enigma

denktenk

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
1.453
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
68
Er komen de laatste dagen nogal wat enigmaversies voor de dbox2 op het net uit.

Ik heb er een aantal doorgenomen, waarvan vanmiddag de zgn. Hungarian.

Dit is een enigma evolution met een mgcamd en een gbox v0.996.

deze .996 pakt alle scramblings, dus ook conax. Alleen geen auto op nagra-hispasat.

Voor de moelijke tps-zenders brengt de mgcamd uitkomst.

Schakelen tussen de cam's gaan on-the-fly, alleen moet er ff een keer van zender gewisselt worden om de nieuwe cam te activeren.

In deze image zitten veel opties die ook in de neutrino's al zaten, zoals de image in temp zetten zodat je hem met ftp kan downen.

Bijkomend voordeel is dat je een dreambox settingslijst in de image kan laden.

Diseqc werkt goed in de image.

Image is stabiel, stabieler dan de meeste neutrino's, maar heb je een vastloper dan is het ook gelijk raak en biedt alleen de stekker uitkomst.

No-zap geeft wel geluid, maar nog geen beeld, nog ff verder daarmee testen, dus.

 
Zaken die wat mij betreft op de todo lijst mogen zijn:

zaak nog stabieler maken (reboot nog wel eens of gaat gewoon op standby na een aantal knoppen op de ab ingedrukt te hebben - niet - de standby knop...)

mijn hh120 motortje werkte niet met nokia dbox2...

ngab zou moeten werken maar doet het niet???

Deze enigma is wel erg leuk!

Als iemand recording naar disk (record dvr) aan de gang heeft via een mount dan hoor ik dat graag. Mij lukte dat nog niet....

JCSat

 
jc sat

ik lees dat jou dbox2 niet op de rotor werkt.

probeer enigmaplus maar eens,dan werkt jou dbox2 weer samen met de htoh motor

gr ericc

 
Ben nog ff aan het spelen geweest met de enigma.

Als je een zenderlijst inspeelt, moet je daarna de stekker er echt uithalen, anders geeft ie allerlei lost channels.

favorieten toevoegen: zenderlijst ervoor en rode knop drukken.

blauwe knop- favorieten

groene knop- kleiner corps

nog een keer groene knop- split screen.

Als je de meeste logfuncties uitzet, wordt de image wel stabieler.

 
Originally posted by denktenk Ben nog ff aan het spelen geweest met de enigma.


Als je een zenderlijst inspeelt, moet je daarna de stekker er echt uithalen, anders geeft ie allerlei lost channels.


 


favorieten toevoegen: zenderlijst ervoor en rode knop drukken.



blauwe knop- favorieten



groene knop- kleiner corps



nog een keer groene knop- split screen.


 


Als je de meeste logfuncties uitzet, wordt de image wel stabieler.
Het lijkt er bij ook op dat als je hem op de mgcam zet datie stabieler werkt.

die favoriet lijst is wat wennen maar wel erg leuk :)

Als we nu nog die hdrecording aan de praat konden krijgen , of desnoods via ngab :)

 
Ik heb hem er nu ook al 2 dagen in, werkt leuk, maar is niet erg stabiel hier (philips) ook niet als je denktenks oplossing gebruikt om de meeste log functies uit te zetten. Na 3 kanalen zappen moet ik hem alweer aan/uit zetten. Ik zal hem straks op mgcam zetten.

Verder werkt ie wel leuk, veel opties enzo (gbox). Ik ga vanavond met mijn settings aan de slag, heb toch maar 4 vaste lnb's, dus de meeste zenders kunnen er bij mij wel uit.

Er is trouwens alweer een nieuwe image beschikbaar (23 maart met gboxV099), ga ik zo testen...

Matrix

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan