gsm-laptop= duur hoe anders?

J

jaap

een gsm gebruik ik om mobiel te bellen en om mobiel met laptop te internetten.

aangezien ik 1 maal per jaar 4 weken op vakanti ga in nederland neem ik de laptop en gsm mee en doe daar internetten.

aangezien ik een sattellite fan ben gebruik ik hem daar heel veel voor thuis per adsl maar op vakantie per gsm .

tijdens mijn 4 weken doe ik ongeveer 3000 minuten internetten per gsm .

de vraag is heel simpel ik betaal me nu blauw aan gsm kosten voor internet gedurende deze 4 weken hoe kan dit goedkoper ??

ik heb ben en kpn te beschikking en ik weet ook dat ben de goekoopste van deze 2 is maar kan het nog goedkoper per gsm ??

gr jaap

 
ga eens vaker naar de mc donalds, en koop een airport/wireles pcmi kaart. kost niets (aleen een hamburger...) ik weet dat dit niet is wat je bedoelt, maar het is een idee...dan kun je op kosten van hun interpretten.....overigens blijkt dit ook bij vliegvelden ed te werken.

groeten opeltje

 
en hier in Belgie in alle Carestel (snelweg)restaurants

Het hangt er natuurlijk vanaf wat je dowload maar hier hebben we gprs ... dat kost 25€ per 10mb. Het maakt niet uit hoelang je online bent, je betaal enkel voor de datastroom

 
Maar dan alleen als je op je eigen provider zit.

Want 10 MB is niks voor internet verkeer.

Maar wel dikke euro's waard.

2,5 euro is denki ik nog relatief goedkoop.

Maar ga je in het buitenland GPRS'en, dan schieten de kosten skyhigh.

Moet je echt niet met je NL abo waarop je GPRS apart hebt laten bijschakelen ff in hetr buitenland gaan internetten!

En denk niet dat als je voor vodafone kiest dat je dan goedkoper uit bent als je in het buitenland ook op vodafone (of O2 of orange, vul maar in) zit te GPRS'en, want dat scheelt zo goed als niks.

Is gewoon nog steeds lekker geldklopperij.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan