jaeger diseqcmotor & humax 5400

P

pinhead300

wat doe ik fout ik heb een schotel van 90 cm met diseqcmotor ik kan niet verder dan 21 west en 28 oost ik heb de paal waar de schotel aan zit waterpas staan.ik woon vlak bij zwolle dus ik heb de hoek op 54 graden staan van de motor.ik heb op rtl 4 sterkte 43% en kwaliteit 68%.is dit goed of kan het nog beter.

b.v.d.

 
Misschien zijn je limits ingesteld op 21 west en 28 oost ????

Verander deze eerst eens en kijk dan of je groter bereik hebt..

 
Ik denk dat bedoelt wordt dat de schotel niet verder kan draaien dan die graden en de limieten daar inderdaad op ingesteld zijn. Het lijkt mij wel wat aan de dunne kant dat signaal. Het verschild wel behoorlijk van de ene tuner en de andere tuner. Het is wel niet de meest unieke manier van een schotel uitrichten met de signaal meter van de tuner. Zeker niet bij een draaibaar set. Beter is met een satlook of zoiets, dan kun je je signaal beter beoordelen.

 
ik heb het nu wel goed denk ik ik heb een schotel van 1.10 aangeschaft.nu heb ik op rtl 4 signaal 94 % kwaliteit 100% hetzelfde heb ik ook op hotbird,sirius en thor.europestar 45oost

signal 68% kwaliteit 94% hispasat 30 west 78 % kwaliteit 75%.

verder naar west kan ik geen signaal krijgen.er is geen limiet ingesteld.maar zit de 43 west nou lager of hoger dan hispasat.

of zou het met deze instellingen wel moeten kunnen.

 
Op zich zijn deze waarden prima, op 45 oost en 30 west zijn de signalen behoorlijk goed, dus je zit goed in de clarkbelt.

verder oost of westgelegen satellieten staan ook lager aan de horizon, dus heb je sneller last van objecten die eventueel in de weg staan.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan