oslink/jtag vraagje

sjonnie5

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
671
Waarderingsscore
1
Punten
18
Wie kan mij vertellen, hoe het patchen met een oslink/jtag in zijn werk gaat??

Voor zover ik nu uitgedoktert heb, is deze te gebruiken voor zowel de phillips als de pioneer, Klopt dit?

Wat zijn de verschillende soorten software op het ogenblik?, ik heb al wel wat gelezen over dynamite, maar welke is nu aan te raden?

Ik kan de kasten natuurlijk ook laten patchen, maar zelf doen is natuurlijk leuker, en met de nieuwere patches natuurlijk ook rendabeler.

Als iemand nog goede links voor de phillips en pioneers soft heeft, is deze ook van harte welkom.

Ik heb ff bij willem gekeken en deze heeft een leuke prijs voor dit apparaatje, maar ik wil natuurlijk wel eerst iets meer info voor die tijd hebben.

Dus als iemand me hier iets meer over uit kan leggen graag.

P.S.

Ik heb de vraag maar ff in het S.M. gedeelte gepost, leek mij verstandig, maar als ie nie goed staat, wordt ie wel veplaatst.

 
Als software is oslink 4.0 een aanrader. hiermee kun je de fw updaten alsmede de settings erin zetten. ben wel voorzichtig hiermee. Het beste kun je een backup maken van de org fw alvorens je begint met patchen. info en fw kun je vinden bij m_z

 
Bedankt voor je reactie. :):)

Maar wie is m_z???

Kun jij hier een adress van in een pm doen??

 
@black tiger

Bedankt, ken de site wel en meb 'm zelfs in de favorieten, maar kon M_Z hier ff niet aan koppelen. :):)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan