gebruik geen Pentasoftware vandaag

J

jer49

De schijn van de dag (1 april) heb ik tegen, maar ik kan bevestigen dat diverse hardware (Magic modules en Ucasontvangers) die met Penta versies boven 1.09 waren uitgerust voor het moment overleden zijn.

 
Hehe, 1 april!!!

Hoewel ik toch even keek of beide modules met 1.11 nog wel werkten............ :)

 
@Drz

MM 1.04 met penta 1.11 werken inderdaad wel.Deze software is dus eigenlijk uitsluitend voor deze nieuwste MM-module, waarmee de producent zich bij de oer-gebruikers van de MM's niet bepaald geliefd heeft gemaakt.En dit is waarschijnlijk de druppel......

 
Eh, waarom blijft mijn MM1.02 het dan gewoon doen?

Hij staat al vanaf vanmiddag RTL5 door te geven, en nog steeds geen probleem...

Het is trouwens wel straf dat een stukje software de hardware omzeep kan helpen.

En zeker als de hardeware niet gemodificeerd is.

Het blijft een goeie grap......

 
Ik heb een AXAS draaien met penta 1.11 erin ,draait ook gewoon nog door hoor.

 
Ik heb ook al berichten gehoord dat 1.10 versies overleden zouden zijn vandaag.

CI module niet benaderbaar komt als melding.

Zelf heb ik zo'n ding niet.

 
Zowel de MM 1.01(wel gemodificeerd) met de penta 1.11 en de axas met penta 1.10 lopen hier gewoon door hoor.

Boets

 
Mijn axas module is zo dood als een pier. Penta 1.10hack (stond) erop.

Als iemand nog een oplossing tegenkomt op het net dan hoor ik het graag.

 
Boets, zet 1.09 erin. Kan aan de door jou (nog niet gekozen) zenders liggen. Echt, alles gaat eraan.

 
Ptje@

(nog niet gekozen) zenders liggen.

Weet je ook welke zender?

 
Ik help je alleen met wat ik links en rechts lees. Hoe sneller iedereen het weet, des te sneller zijn de problemen voorbij. Ze hebben het over datastream kanalen en het premiere pakket. Als dat klets is kan ik het ook niet helpen. Wou je het proberen dan ?

 
Vind het vreemd,alles werkt hier nog naar behoren.

Dus ik wacht het maar af.

 
Maatje DJ belde net op, zijn mm1.01 (gemodificeerd) met penta 1.11 zo dood als een pier. Neem nu toch ook maar geen risico meer, breng hier alles weer terug naar penta 1.09.

Boets

 
ik draai hier met 1.10

geen problemen verder

m.vr.grt. SPJ.......................

 
ik heb nu reeds ruim 3 uur mijn Xtreme met 110 hack erop werken op Premiere1.

Ik wacht maar af of deze het morgen nog doet, zoniet dan maar terug naar de dealer, omruilen voor nieuwe.

Fenzo.

 
MM1.01 met Penta1.104All is overleden.....

MM1.04 draaide lekker door, maar voor de zekerheid ff "terug" gezet naar Penta1.05.

Bah, "decent" criminal! :grrr:

 
nog steeds geen last hierzo........

 
mijn Xtreme is ook overleden, met versie 1.10 4all hack.

Vlijkt dus dat niet alle ellende hieruit was gehaald door Decent Criminal.

Ik heb van mijn dealer een nieuwe gekregen, maar ik blijf het jammer vinden dat de 110 erniet meer in kan, omdat deze toch echt beter werkt dan de 1.09.

Jammer.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan