C+2.5

D

digidirk

Help,

ik was even aan het experimenteren met de orginele C+2,5 software en het rode menu. Sindsdien loopt íe vast. Bij opstarten verschijnt er een sterretje in het display naast de tijd. Verder doet íe niets meer. DVB2000 er in, FTA softare er in maar zodra ik C+2.5 er weer in stop krijg ik het zelfde probleem. Probleem zou dus in de ontvanger moeten zitten, want C+2.5 software draaide eerst wel. Wie weet raad?

Digidirk

 
Een algemene reset.

Dat doe je door de 2 buitenste knopjes op het front in te drukken terwijl je de stekker er terug instopt.

Maarreh

volgens mij moet je ook zorgen dat de originele boot erop staat als je die originele firmware erop zet, heb je dat ook gedaan ??

 
Aha, de buitenste twee knopjes. Die combinatie had ik nog niet geprobeerd.

Nee, ik heb niet de originele bootloader er op staan. Hoeft ook niet, want het draaide tot nu toe prima.

Eerlijk gezegd ben ik aan het stoeien geweest met de c+2.5 software, dwz Ç+2.5 met hexeditor deels gecombineerd met een B2Uns versie van c+2.4 (met een hoe zullen we dat noemen 'anti-update') En dat leverde zowaar een serieel uploadbare versie van 2.5 op (hihi).

Ok software blijft traag, zeker bij het overschakelen tussen verschillende transponders, maar EPG op NL-pakket werkt fantastisch. Ga jouw tip binnenkort meteen uitproberen....

Groet Dirk

 
ik weet het niet zeker maar was er ook niet een manier om hem helemaal leeg te maken.

misschien blijft er met overschrijven ergens iets staan, omdat de filmware`s waarmee je overschrijft misschien kleiner zijn dan die je zelf veranderd hebt.

gr blokker

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan