nokia 9600

G

gert 2000

wie heeft de nokia 9600 met seca 2 kaart al aan de gang. ik krijg wel beeld als ik hem laat scannen met pmt en ecm pid scan. maar als ik hem dan opsla met replace cannel houd hij hem niet vast dus dan geen beeld meer.

gr gert

 
Ik ben ook nieuwsgierig naar het antwoord. Zelf heb ik ook een Nokia 9600 met Aston 1.05 maar heb mijn nieuwe kaart nog niet binnen dus kan nog niet testen.

 
nou hier werkt hij nog niet. wel in de humax met de 1.03 en de 1.5 aston module .er zullen wel niet veel nokia 9600 gebruikt worden anderst had je er wel meer van gehoord.

gr gert

 
grappig ook ik krijg hem niet aan de praat in de 9600

wel in de echo met ci

bugje in de dvb soft?

 
Welke firmeware gebruiken jullie? Ik heb namelijk ondervonden dat er een heleboel verschil zit in de NoOneMan versie en de orginele beta 8 van Uli.

En dan nog maar niet te spreken over de verschillen van een aston 1.03 en de 1.05 de 1.03 heeft trouwens altijd het beste gewerkt op een 9600.

Op een ander board gelezen dat de nieuwe seca 2 kaart (nog ) niet goed werkt op een aston 1.05.

Nog even een voorbeeld hier alleen conax op een 9600 met de orginele beta 8 van uli. NoOneMan werkt niet met conax.

Ik heb dus zelf nog geen seca 2 kaart dus kan daar nog niet over oordelen.

 
met de NoOneMan krijg je wel beeld als je met het speciale menu werkt om hem te laten zoeken.hij geeft aan voor seca 2. emm 0100 ecm 0646 en de laatste 006a dat is seca 2. maar hij slaat de gegevens niet op en als je de nokia aanzet moet je eerst de ci module resetten anderst doet die het niet .dvb maria doet helemaal niets maar die kent wel de aston cam dat klopt ook wel want de seca 1 kaart werkt daar wel goed in.en ik heb verscheidende dvb versies geprobeert maar nog geen goede gevonden die werkt met de seca 2 kaart.

gr gert

 
Dat met die CI resetten had ik eerst ook met de Aston op no-one-man-it met seca1.

Dit is toen opgelost door de noonemanit met astonfix.

Deze staat ook nog in de download-sectie van Satellite Fun.

Heeft men deze versie wel draaien, of gewone noonemanit 1.2 of 1.3? Dat kan namelijk verschil uit maken.

 
bedankt bt deze versie ziet de aston cam wel goed. maar nog steeds geen beeld tenminste dat aan blijft. je krijgt wel beeld met

pmt en ecm en pid scan. maar hij houdt de informatie niet vast als je replace chanel doet.

gr gert

 
ik heb de versie beta 08 geprobeerd en de 1831p aston 1.05 versie

deze geven bijde geen beeld met de aston 1.03 ci

de 1.05 versie geeft wel beeld met de oude kaart alleen loopt het van geen kant

de beta 8 loopt wel goed met de oude kaart

het lijkt erop dat er een aangepaste nooneman moet komen of zoiets

anders zie ik het voorlopig somber in voor de 9600

herbies

 
ik had net iemand bij me met een aston 1.3 ci die deed het ook in mijn ontvanger niet de nokia 9600 terwijl ik met de 1.5 ci module wel beeld krijg. ik zal de orginele software een proberen .

gr gert

 
is er al iemand die de nokia 9600 met de seca 2 kaart al beeld heeft.

 
Jawel, beeld op seca2 met MM9600.... maar dan wel met de oude software.. ci26b2uns.bin. Heeft in ieder geval de mogelijkheid om verschillende sats in te stellen. Kunnen moeder de vrouw en kind in ieder geval weer naar lingo kijken...

't Is wel terug in de tijd... minder mogelijkheden.

Peter

 
das mooi dat er toch beeld uit te toveren is

maar het is nog niet helemaal duidelijk welke versie je bedoeld

ik heb nog wat dvb 98 versies die stammen uit 1999

en dan begint het het bij 1706 tot aan 1847

en toen begon dvb 2000 beta

mischien kun je eens in de info van de software kijken op je nokia

maar het is geweldig dat je een werkende versie hebt gevonden

hoeveel heb je er geprobeerd

groeten herbies

 
Als ik het zo lees dan moet het voor de makers van NoOneManIt niet al te moeilijk zijn om de software SECA2 compatible te maken.

Nog ff geduld denk ik ;)

 
das wel balen dat het de orginele software is

maar die scsi zal ik niet missen die heeft mijn 9602 niet

maar de rest is wel lastig moet alles weer met de bdm

ik had al wel orginele soft gedownload maar nog niet de tijd genomen om het te proberen ik kijk op het moment niet zoveel tv ben druk met de tuin en de vijver

internetten komt er ook al niet van

groeten herbies

 
Na een ochtend gestoeid te hebben met de BDM en verschillende firmwareversies is het me niet gelukt er goede software in te krijgen :sad:

De ci26b2uns.zip kan ik niet laden want bd32win zegt "file to long". Het bestand is dan ook 1.4Mb (uitgepakt).

Is er iemand die mij een beetje op weg kan helpen?

 
Met de BDM interface heb ik geen ervaring. Met de serial download server heb ik de softw. er via de com-poort zonder problemen ingezet. Probeer 't eens!

Peter

 
he he eindelijk

ik heb de 3.1 versie erin gezet van via digital

ook gewoon met nokia serial download

geen centje pijn het zijn allleen wel 23 blokken dus je kunt wel even koffie gaan drinken

ik had de orginele soft nog nooit gezien

wel even wennen

maar ik heb nu wel beeld met de aston 1.03

en de datum is op mijn kaartje ook veranderd

dus ik hoop dat hij gewoon gaat updaten

een hele geruststelling

de kaart lezen met de vp20 gaat nu ook

met mosc 2000 of sce

maar het zou fijn zijn als de nooneman word aangepast

want deze soft is niks

groeten herbies

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan