SoftCam.key

S

SPJ

Hier nog zo eentje waarvan ik niet weet of die wel goed staat.

deze week eindelijk m'n dreambox gekregen, en d'r is iets waar ik niet goed uit kom. Ik doe met Fun2md de files van boris omzetten naar de softcamkey, dat lukt prima, prop ze in de box maar vervolgens kan ik mmov en ticket niet bekijken. terwijl ik zeker weet dat de keys goed zijn.

ik heb nu de hele avond gezocht naar postings met vergelijkbare vragen alleen ben ik ze niet tegen gekomen, teneinde raad dan maar hier gevraagd.

is er iets wat ik niet goed doe of what :confused::confused::confused:

m.vr.grt. SPJ.........

 
Ik heb zelf geen dreambox, maar de dbox2 (met Enigma er nu in) en daarin is syntax in softcamkey voor viaccess aldus:

V PPPPPP kk KKKKKKKKKKKKKKKK;

waarbij P= provider ident

k=keynummer en K=key

Let er wel op dat de softcam key bedoeld is voor de mgcamd, draai je met gbox dan moet de key in viaccess (zonder extentie)komen

 
@denktenk //

ik ben van jou wat postings tegen gekomen, maar die gingen over de dbox en ik wist dus niet of deze 2 ontvangers de zelfde files gebruiken. ik heb ff 'n string uit softcam getrokken.

zo ____" V 010C10 0C D9A8F6EA43BA37DF " staat dus ticket in mijn softcam.key , maar hij blijft dus zwart. is er nog iets wat ik dan moet toevoegen ??

m.vr.grt.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan