Penta 1.11 ook killer?

denktenk

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
1.453
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
67
Ik kreeg net deze mail:

WARNING:-

It has been confirmed that Penta 1.11 is also erasing the dreamloader from all Magic Modules including the NEW 1.04 version.

Do not use your MM today just remove it from the receiver and leave it until further information comes in ok.

KinkDink

[satdudez Admin]

Kan een hoax zijn, maar neem het zekere voor het onzekere.

 
penta 1.11 draaid prima in magic moduul,1.10 en eerdere versie`s niet

 
je bedoelt waarschijnlijk de MM versie 1.01.

Deze module is met elke software een ramp in de Echostars.

Maar doet het verder uitstekend in bv de VHsat t/m versie Penta1.09.

En ik zou die versie Penta 1.11 waarover Denktenk berichtte zeker voorlopig wantrouwen

 
Laatst bewerkt:
Nou, aan deze kant is een mm 1.04 met penta 1.11 toch omzeep gegaan.

 
Loopt aan deze kant nog steeds vrolijk door.

Echostar 3000 via, mm 1.01 (gesoldeerd) met penta 1.11.

Boets

 
Heb ook zo`n mail gehad vandaag,

-----------------------------------------------------------------------------------

Dear netpad

It has been reported that the 1.11 version of Penta is now killling Magic Modules, even the later version 1.04.

Although we have not had this totally confirmed, it would be advisable tp remove your MM from your receiver until we hear more.

rolfw Admin

http://www.Satellites.co.uk

-----------------------------------------------------------------------------------

Netpad.

 
Ook op het magic forum waarschuwen ze nu ook.

Dus oppasssen geblazen.

Jos

 
De hele gang van zaken komt me nu langzamerhand de strot uit!

Ik heb hier een 1.01 met penta 1.11 en een 1.04 met penta 1.11 .

De 1.04 nog 2 weken geleden gekocht omdat de 1.01 geen geluid gaf op de Nokia 9600.

Alleen de orginele versie geladen van Usthar. als (ik zeg als want hij werkt nog) deze 1.04 het loodje legt kan dat dus maar een ding beteken dat wij onwijs genaaid worden.

 
De hele rotzooi is dat de markt overspoeld wordt door weeral eens namaak magics v1.04 én mét hologram. Deze komen uit Malta aangespoeld.

Deze cams gaan ook defekt als je er penta inblaast.

De échte magics v1.04 gaan daar NIET defekt aan. Het enige dat je kan doen is dus die échte kopen.

Probleem is dat elke winkelier zegt dat hij de echte heeft, en geloof mij, het is niet eenvoudig deze te onderscheiden van de namaak.

Ik bemoei mij niet waar je ze met zekerheid kan kopen, maar met een beetje surfwerk is dat wel te achterhalen.

 
Hallo, het is nu de 18e en ik heb mijn MM ( 1.04 ) vanavond van de plank gehaald. Ik had dus de penta 1.10_4all versie erin staan, en nadat dus alle commotie op 1 april los brak heb ik mijn MM uit de ontvanger getrokken en ff 'n paar dagen weggelegd, in die tussentijd heb ik wel geprobeerd om de 1.11 erin te proppen. Aanvankelijk had ik 't idee dat dat niet gelukt was , want ik heb 't 'n aantal malen moet doen.

En wat schetst mijn verbazing !!! de penta versie 1.11 van Duck werkt !!!!!!!!! terwijl ik er eigenlijk al van overtuigd was datie overleden was.

Mijn MM doet 't dus nog steeds........... alleen jammer dat mijn ID20e door al dat gedoe wel overleden is , ik hoop binnenkort te horen wat er dan wel loos is

m.vr.grt. SPJ.........

 
Gaat hier ook nog steeds goed.

Boets

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan