stream naar irdeto2

denktenk

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
1.453
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
67
Stream is over naar Irdeto2.

Vanmorgen uppen de keytjes niet meer.

Weer een partij HMK's in het vuilnisvat....

 
Oh nee he..... snif...

En als ik moet geloven wat Mindport zei over Irdeto 2, zullen we niet snel meer nieuwe HMK's krijgen want ze vertelden dat ze in Irdeto 2 een systeem hadden ontwikkelt, waarbij ze aan de hand van de keys konden terugvinden van welke kaart hij af kwam.:sad:

 
ja op deze manier wordt het steeds donkerder

aant eide vant jaar zullen ook premiere een orf nog verdwijne

snik

 
Ja, het is heeel gemeen van mindport !

Maar kop op jongens, de zomer komt er aan en met veel geluk valt er dan ook genoeg te zien ;-)

Ik hoop dat jullie nu niet meer zo depri zijn en het leuke van het leven weer in zien :)

Groeten,

 
Dit is nu het gevolg van die borden die alles toelaten public te maken.

Toen de allcam patch er was zoals voor de Humax kon de vreugde niet op. Toen dacht ik bij mij zelf, dit kan niet lang meer blijven duren.

Als er nu terug een crack gevonden wordt op zowel seca2 als irdeto2 of viaccess2 en het wordt terug public zoals nu, zodat Jefken en Jantje van op de hoek ook zo eenvoudig hun kaartje kunnen proggen, dan zal er nadien niet veel meer te loggen of te proggen vallen. Alhoewel dat alles kraakbaar is.

Dit is wel mijn mening, mogelijk denk een ander er anders over.

Ik hoop dat indien er nu een crack op een van deze systemen gevonden wordt, alles een beetje meer verdoken gepubliceerd wordt, en niet meer zo publiekelijk zoals nu, maar ja, dit is weeral een uptopie.

 
Stream heeft anders bijzonder lang gewerkt. Gelukkig werden de HMK's wel redelijk "geheim" gehouden ;)

Als nu een hack bekend wordt op bijv. I2 dan hebben ze toch tijd nodig om daar weer een antwoord op te maken.

Het nadeel van het "aan de grote klok" hangen is inderdaad dat dat dan sneller gaat. Het nadeel van het "verdekt" houden is dat allerlei wazige figuren hun zakken gaan vullen met peperdure illegale kaartjes.

En wat de zomer betreft: dan heb je inderdaad weinig TV nodig om leuke dingen te zien ;) ;)

 
Geen zomer voor nodig, vandaag was het ook al erg warm en kwamen hier ook al de "interessant om te zien" dingen naar buiten, ik heb genoten vanmiddag.:)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan