nieuw kaartje CanalDigitaal

J

JoostA

Mis ik wat of ben ik een van de eersten die een nieuw kaartje van Canal Digitaal heeft ontvangen (inclusief brief waarin staat dat we de komende weken naar alle kanalen gratis kunnen kijken)?

 
Ik heb hem al een week of twee in huis..

naar wat ik heb gehoord is dat je een paar weken tot een maand na het insteken van de kaart inderdaad alles 'gratis' kan kijken...

Dus ik wacht nog even met het activeren van de boel...

Ik kan me echter ook voorstellen dat die paar weken ingaan nadat je de kaart ontvangen heb...

Misschien iemand anders?

grtz,

Nielsie

 
Helaas nog niks gehad. De datum schijnt op 31 december 2003 te staan. Ik vermoed dat je mag blijven kijken tot ze daadwerkelijk data (keys) gaan sturen. Dus tot volgende maand..

 
Kaart eindelijk binnen en er staat inderdaad een datum van 31-12-2003 in.

Ik heb hem in de Aston 1.03 gestopt, deze update mijn vorige kaart niet en mogelijk deze ook niet.

Misschien kan ik zo inderdaad tot 31 december kijken.

 
Dat denk ik niet want je kijkt nu via key 0E dat was bij seca1 ook een noodkey.

Zodra dat ze de kaarten gaan activeren dan krijg je een key 0C en een 0D op de kaart dus is de pret voor korte duur.

 
Ik vraag me af of hij nu op de Aston 1.03 wel update. Er staat immers in de begeleidende brief dat hij het pas doet als je hem een tijdje in de sleuf hebt laten zitten. En in inderdaad: hij deed het bij niet meteen, na verloop van tijd wel. Afijn. Ik laat hem voorlopig ook even in de 1.03 zitten.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan