NIET te koop: F1 tickets San Marino !

M

Mike The Bike

Helemaal niet te koop, mijn tickets van San Marino (Imola) Grand Prix as weekend!

San Marino F1 GrandPrix 2002: http://members.lycos.nl/fireblade/

2003 plaatjes volgen na het Ferrari weekend!

See U next week.

Wel vervelend om morgenmiddag (lees: donderdagmiddag) al aan de Pizza en het bier te zitten, bah wat lekker! Biertje?

Grtz Mike

 
hehehe....... Ha die Mike,,!

lekker ons de ogen uitsteken he?

en dan met vieze pizza´s en bierties....

hee veel plezier daar man, ga je nog iets plaatsen om de aandacht van de camera te trekken??.-

zeg dan waar je zit , dan probeer ik het te tapen.

ik ben er mentaal bij!

 
Ben weer terug! Super weekend gehad vanaf donderdag. Alleen nu ITV de uitzendingen verzorgd voor alle zenders staan er veel en veel minder cameras anders was ik wel op televisie geweest toen we op het dak van de tribune stonden. Ik heb vorig jaar nog een stukje video opgenomen waar we wel opstaan, zal dat eens proberen te streamen op internetkwaliteit.

Maar ja toch wel weer een leuk maar vermoeiend weekend achter de rug. nZal een dezer dagen mijn homepage weer eens bijwerken. http://members.lycos.nl/fireblade/

Na heel veel bier en heel veel Italiaans eten schrok ik wel ff toen we weer op het vliegveld arriveerde, het halve Italiaanse leger stond, zwaar bewapend, alles te controleren. Men was bang voor een aanslag. Dat was op de inchecklist ook wel te zien, daar stonden 4 namen met kleur geaccentueerd. AbdelRahman etc. Dat zegt genoeg!

Schumi een verdiende winnaar, maar de wereldkampioen 2003 pakt ook weer 8 punten.

Grtz Mike

 
Originally posted by Mike The Bike

Schumi een verdiende winnaar, maar de wereldkampioen 2003 pakt ook weer 8 punten.


 


Vergis je je niet?



Hij was is toch wereldkampioen 2002!



2003 zijn nu mee bezig!
 
Vandaag een officiel bevestiging van het feit dat het veel minder druk was dan in 2002!

Tegenvallende bezoekersaantallen San Marino

De Grand Prix van San Marino mocht zich niet verheugen op een uitverkocht huis. Er werden 25.000 kaartjes minder dan vorig jaar en 100.000 minder dan in 2000 verkocht.

De organisatie van deze Grand Prix wijst het feit dat de Grand Prix tijdens het Paasweekend plaatsvond als hoofdreden voor de tegenvallende bezoekersaantallen aan. Bovendien wordt ook de FIA de Zwarte Piet toegespeeld, door te verklaren dat de nieuwe regels de tifosi zouden afschrikken het Imola-circuit te bezoeken.

De fans zijn echter een andere mening toegedaan. Ze bleven massaal weg, omdat de prijzen van de kaartjes de pan uitgerezen waren, met een gemiddelde prijs van € 380 per kaartje.

Bron: http://www.verstappen.nl

Ik weet nog een derde en vierde reden!

1)Ferrari presteert in de eerste 3 GP niet bijzonder.

2)Italianen zijn bang voor een terroristische aanslag, de aanwezigheid van heel veel Carabinieri en Guardia de Finanza (soort legereenheid zie ook http://www.crimesite.be/links/index.asp)ademt gewoon een ongezonde spanning uit

Nog een paar jaar zo doorgaan en F1 ligt op zijn gat in Europa.

Grtz Mike

 
Guardia de Finanza
Bedoel je niet Guardia Civil (ohnee da's in Spanje), of iets soortgelijks?

Guardia de Finanza is volgens mijn beknepen Italiaanse kennis een financiele politie. Althans de Finanza betekent toch "van Financien" of niet?

Ik dacht dat de speciale politie anders heette in Italie.

Overigens is 380 euro ook asociaal. Ik heb altijd gedacht dat de Grand-Prix van Belgie (Francorchamps) de duurste F1 race ter wereld was (vergelijkbare plaats in Duitsland 80-120 mark terwijl die in Belgie 180-240 gulden kostte als ik het goed onthouden heb), maar als ik dit soort bedragen hoor, vind ik het niet gek dat er veel mensen weggebleven zijn.

Dat zijn over de 700 gulden voor een weekendje en dan zijn de Italianen over het algemeen nog niet eens zo "rijk" als andere west-Europese landen.

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als ik BT's redenering volg, dan hebben wij hier ook een Guardia de Finanza.

Lijkt me inderdaad ook wel gewoon de douane, zoals dat hier bij ons heet :biggrin:

 
Klopt! Alleen inderdaad voorzien van machinegeweren en handgranaten. Enne Italiaanse politie en andere wormvormige aanhangsels zijn geen denkers maar doeners.

Dus eerst slaan ze je op je bek en gaan dan pas vragen stellen. Jammer dat we hier niet meer van dat volk hebben.

Overigens was het allemaal niet zo duur als geschreven wordt! Weekend kaarten 210 Euro (Staanplaatsen op Zondag Rivazza) Vlucht 80 Euro retour en auto huur 65 Euro. Slapen doe je buiten of in auto.

Tuurlijk thuisblijven is goedkoper en GP Nurburgring ook, maar toch een historische GP met een zeer rijkelijk verleden in Ferrari-land is 100x mooier.

Grtz Mike

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan