Win 98 second editie probl.

J

Josje01

Hoi, om maar meteen met de deur in huis te vallen, ik heb enkele dagen geleden mijn PC geformatteerd. Alles herinstalleerd en dat ging allemaal goed. Maar als ik nu een CD wil branden , om het even welke geeft clone CD telkens aan : medium error 0000 0003

als ik schrijf naar een cdrw gaat het wel goed , wat kan dat zijn ??? eerder nooit geen last van gehad. Schrijver is LG en CD-romdrive is :Sony Een tweede probleem heb ik nadat ik een USB infrarood apperaat heb geinstalleerd, het apperaat werkt correct , maar sindsdien diet de PC er erg lang over wanneer ik deze wil uitschakelen, vroeger sloot windows wel snel af??

Greetz en thankx ; josje01

 
Ik heb dat ook eens meegemaakt, het bleek dan dat windows 98 problemen scheen te hebben met het afsluiten van de usb poorten.

Je zou eens kunnen proberen eerst het usb apparaat er af te halen zodat ie het niet meer ziet en dan je pc uitzetten.

Er is overigens ook een afsluit probleem fix.

Verder ga ik er van uit dat je alle updates en fixes van windowsupdate gedraait hebt.

Het probleem met je schrijver zou wellicht opgelost kunnen worden door de nieuwste aspi drivers te installeren en misschien een firmware update van de schrijver.

 
Thankx BT ik ga je raad opvolgen en hopelijk zijn de problemen dan over.

greetz; Josje01

 
Ik raadje ook aan alle updates op te halen die er klaar staan voor je bij Microsoft update, dit lost al een hoop op.

B.T zij dit ook al in zijn vorige replay.

wat je ook even moet doen is even bij je moederbord fabrikant de nieuwe drivers snukken of even de bios update, win98 is eigenlijk nooit afgemaakt net als win95, achteraf een niet zo goed produkt maar goed ze hebben het toch op de markt gebracht en we hebben het massaal gekocht eigenlijk zouden wij als gebruiker geld moeten krijgen voor al de ondekte foute.

G.R Pecari

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan