Pmk en ChiD Prem.Direct??

J

Josje01

Hallo jongens , ik heb de volgende vraag: heb hier een Hummie met PH 2.3 soft . hier heb ik altijd een goldkaart waarop alleen de premiere , inclusief de directs en Orf stonden. Dit heeft zeer lang goed gewerkt. maar sinds de frequentiewijzingen bij premiere update de direct kanalen niet meer, heb alles al geprobeert maar noppes. Kan het zijn dat premiere een andere methode heeft voor het uppen van de directs???Heb hier verschillende setjes liggen allen werken AU op premiere, uitgezonderd Direct!!

Helaas. Of heeft iemand een andere oplossing???

Greetz And Thankx; Josje01

 
Ja ,neem een abo.;)

Je moet wel een duits adres hebben maar dat is geen probleem.

 
Volgens de duitse boards hebben ze een aantal "public" combinaties (prov-id / pmk) uitgeschakeld die continue een update kregen op de direkt kanalen. B.v. 13 B4 .. / .. .. .. .. .. .. .. .. Deze combinaties werken nog wel, maar zijn alleen nog geschikt voor het superpakket.

Wanneer je nog een werkende autoupdate combinatie hebt, dan volgt er voor de direkt kanalen alleen een update als iemand uit de betreffende kaartgroep een film besteld. Met een beetje geluk en de ontvanger 's nachts aan laten staan op een van de premiere kanalen lukt de update op "direkt" soms nog.

Helaas het is niet anders, maar premiere heeft eindelijk maatregelen genomen.

 
zet er de keys op van de F-card en zet de coco op 1762 dan heb je altijd beeld.

 
Originally posted by Satslope zet er de keys op van de F-card en zet de coco op 1762 dan heb je altijd beeld.
Klopt, behalve op de direkt / erotic kanalen, deze wisselen ook elke week.

 
Ik log met dvblog en een Nokia 9500 en heb daar ongeveer 10 pmk's in staan. Wanneer ik nu ga loggen heb ik binnen de korste keren de key voor pd te pakken. Kijk ik welke pmk deze update geeft en zet hem op de kaart krijg ik nooit een update op de kaart. Alles goed ingevuld. Waar zou dat dan aan liggen ??

 
Misschien aan de coco.

als ik hem op een 6in1 kaart pleur, dan werkt ie wel, maarja, een pmk geeft niet elke week een update.

Wat ik wel gemerkt heb, is dat ik om een update te krijgen op mijn Nokia 9600 de coco op 1702 moet zetten. Voor een Nokia 9500 moet ie echter op 0602 staan.

Verder moet ook de startprovider op Premiere World staan en natuurlijk niet vergeten de provider ID ook op de kaart te plaatsen met als laatste byte 00.

Dan zou het toch in principe moeten werken.

 
Ja hij doet 0603 was de oplossing.

 
Originally posted by harry20 Klopt, behalve op de direkt / erotic kanalen, deze wisselen ook elke week.
Vreemd ik heb die key erop gezet en al een hele tijd beeld daarmee!

 
Dat is niet vreemd, dan heb je gewoon een pmk uit een kaartgroep waar veel mensen in zitten die een film bestellen en je zodoende ook elke week een update krijgt.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan