enigma_Evolution-3.1-jffs2 MP3

J

jcsat

Ik heb momenteel de enigma_Evolution-3.1-jffs2 in mijn dboxje zitten. Als je een nfs server hebt kun je daarmee de dbox aansluiten op een directory op je server.

Op deze server heb ik mijn mp3 albums staan. Als je nu naar filemode gaat kun je gewoon een mp3 directory uitkiezen en een mp3tje afspelen. Hij speelt trouwens gewoon het hele album af wat in die directory zit. Ik heb nog geen playlist functionaliteit gezien.

Het moet zo ook mogelijk zijn om mpg's af te spelen (of andere pes formaat???), films dus. Helaas is me dat nog niet gelukt.

Weet iemand wat deze enigma wil slikken aan video formaat? Misschien dat hij dit alleen niet op de nokia doet en op philips wel... alleen die heb ik dus niet :)

Wel gaaf... kan ik beneden gewoon uit mijn mp3 verzameling putten... MAAR NU DE FILMS/DVD'S NOG!!!

JCsat

 
Even een aanvulling

Hij heeft WEL een playlist. Via de webinterface waarin je nummers kunt uitkiezen (ehhh via directory) zie je de playlist.

Als je alle loggings van gbox uitzet istie erg stabiel! gbox is wat mij betrfet de success factor in deze imagen. Is die shaky dan gaat alloes onderuit

JCsat

 
Standaard heeft deze 3.1 newcamd16 aan boord, die na wat hobby-handwerk ook van nagra-hispasat een automaatje maakt.

Ik heb er de gbox .996 bijgezet en is zo een fantastisch stabiele image met de nodige voordelen van enigma zoals de beschikbare zenderlijsten. En streamen gaat ook weer goed, net zoals de teletxt.

 
enige jammere is dat je niet een programma kunt opnemen via de html page/interface... vond ik altyd handig als ik ergens was en net een programma vergeten was :)

vind hem erg top!

als iemand iets tegenkomt over formaten video die enigma vreet, graag even doorgeven! (mpg's dus met video)

JC

 
Die enigma blijft maar beeld geven, geen enkele hanger en hij draait nu al dagen lang allerlei coderingen met een autootje.

Je zou hem haast als kijkdoos gaan gebruiken.

Tsssss, wat moet dat worden van mijn hobbydoos;-)))

Straks ontdekt de vrouw hem nog...

Maar ik heb mijn maatregelen getroffen: baggervol gooien met hmk's, pmk's, ua's, ppua's en masterkeys, dus zapt ie als dikke stront.

Dat geeft hoop;-))))))

 
hehehe...

Kijkdoos?? een van de 4 beeldschermen die hier staan :)

Maar erg leuk inderdaad deze image!

ALS IK NU MAAR HD RECORDING/PLAYING MEE KON DOEN!!!!

JCsat

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan