Vragen over dBox 2

B

BartRulez

Ik zou me 'n dBox2 willen kopen. Nu ben ik er nog niet uit... Een Philips, Nokia of Sagem. Wat is het verschil (als er al een verschil is).

Nog enkele vragen:

- Waar kan ik de dBox 2 kopen (hier in België, of wordt het Nederland of Duitsland)?

- Welke coderingen doet ie?

- Werkt hij perfect in een draaibare omgeving?

- Wat is de richtprijs (op internet zie je prijzen vanaf 250 Euro tot 500 Euro)?

- Waar kan ik meer info vinden over de dBox2 (zowel handleidingen, url's,...).

Indien sommige vragen niet op het board kunnen beantwoord worden, PM me dan maar...

Thanks!

 
Laatst bewerkt:
punt voor punt antwoord:

- Er is zowiezo moeilijk aan te komen, maar de grootste voorraad is toch in Duitsland.

- Alle coderingen waarvan het sleuteltje van het slotje is gevonden en dat auto en zonder dure kaarten en programmers;-)

- Er zijn twee verschillende "schillen" van linux, de neutrino en de enigma. De eerste doet echt moeilijk met diseqc en de enigma doet daar minder moeilijk mee, maar niet probleemloos.

- Wat een gek (lees echte hobbyist) er voor geeft. De prijsrange die jij aangeeft klopt wel zo'n beetje.

- url's over de dbox2 vind je o.a hier: http://64.23.80.82/forum/index.php?topic=6269 , maar in dit hele forum vind je nuttige info en wetenswaardigheden van users

Voor wat de merken betreft lees hier: http://64.23.80.82/forum/index.php?topic=6451

 
Thanks!

Ik wist niet dat ie ook door 't leven ging als tuxbox!

Wat is het verschil tussen de GTX-chipset en de ENX-chipset?

I.v.m. de streams lees ik dat de Philips het beter doet dan de Nokia... Doen de boxen ook 4:2:2 (altijd leuk voor de feeds).

Bestaat Enigma ook Engelstalig of is de soft voor de dBox2 enkel Duitstalig?

 
opvraag 1 gtx en enx zijn 2 verschilende chips dit is afhankelijk van de box maakt dacht iik niet zoveel uit

meste img zijn universeel

4.2.2 zou mischien kwa hardware kunnen maar wordt nog niet onderstund. (mischien ooit )

oja ook is de tuner opt moment beperkt met symbolerate

(van af 20000 dus echt packete )dit licht aan tunerdriver

de enigma kan als je een gtoede versie hebt ook int nederlands of engels gezet worden.

 
Originally posted by stertje oja ook is de tuner opt moment beperkt met symbolerate


(van af 20000 dus echt packete )dit licht aan tunerdriver
Oeps... Da's onverwacht!

Er zijn een pak zenders die een SR hebben van lager dan 20.000...

 
Als je er belang bij heb wil ik de mijne wel verkopen of ruilen tegen een dreambox ;)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan