belgen en kaartwissel

W

willywuyts

Hallo Belgie.....

Iedereen al een oplossing gevonden om Nederlandse zenders te blijven bekijken na de kaartwissel?

Graag uw oplossingen en suggesties in het forum.

will

 
Irdeto?

 
dat was snel...

Ook Black Tiger heeft dit al gesuggereerd of een bevriend board, dit is een van de oplossingen, als je met een mediaguard deco zit, ligt dit al niet zo voor de hand.

eens kijken wat er nog uit de bus komt...

 
Een Allcam patch op uw deco misschien?

 
Het best lijkt mij een abonement te nemen via iemand die in Nederland woont. (familie, vriend of misschien wil er wel iemand hier op het funboard je uit de nood helpen)

Greetz

Ruff Rider

 
tjsa, dat zou de beste oplossing zijn, maar nu nog een nederlander vinden die in de bres wil springen.......Heb niet direct familie daar wonen.

heeft er trouwens nog iemand nieuws van de belgacom satteliet intenties?

 
ja,, het is nu vrijdag , ze gaan eerst weekend houden bij Belgacom,, ;-))))))

 
K'zal maar niet zeggen waar ik werk :biggrin: :biggrin:

 
Spijtig genoeg niet , wij zijn trowens altijd de laatsten om iets te weten

meestal staat het reeds in de gazet en dan pas in onze mail

 
ivm Belgacom:

Plannen ivm oxygene (satteliet platform) staan blijkbaar nog lang niet vast. Belgacom wil blijkbaar een serieuze rol gaan spelen in Belgisch TV land als concurrent van Telenet. Daarbij zijn ze verschillende mogelijkheden aan het onderzoeken om (interactieve) TV aan te bieden waarvan satteliet 1 van de mogelijkeden is, maar er wordt ook serieus gekeken naar andere mogelijkheden mbv nieuwe technologieën. (bvb via ether of tv via telefoonlijn ((xDSL))

 
Hier hetzelfde probleem ... ik ben ook nog op zoek naar een Nederlandse weldoener die mij van een kaartje wil voorzien.

Als iemand zich geroepen voelt ...

CU

Red

 
ja als iemand zich geroepen voelt ik ben kandidaat

kosten worden vergoed

mvg

 
"Hélaba, hoorde nie goe ???"

zal weeral niet hard genoeg zijn, ben beetje verkouden :biggrin: :biggrin:

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan