zorgen

S

Salu2

Ik begin me nu toch wel zorgen te maken. Het is de 29 e en nog steeds geen nieuw kaartje gehad. Zijn er nog meer met mij die er nog geen gehad hebben? Fijn is dat.

 
Yep, maak je geen zorgen, er zijn er meer, waaronder zowieso een vriend van me en ikzelf.

Ik heb ook al weer geruchten gehoord dat het toch allemaal een paar weken uit zou lopen omdat C+ "problemen had met de uitlevering van zovele kaarten" wat ik me levendig kan voorstellen want.... wanneer gaat bij C+ wel eens iets in 1x goed.:biggrin:

Dus geen nood, het zal nog wel komen, ook hier is in het begin van de maand al de 33 euro afgehouden en als ik geen kaart krijg ga ik rente eisen. :)

 
We horen denk ik tot een zwarte lijst of zo want ook ik heb nog niets vernomen van de pluzzboys over mijn nieuwe kaart.

 
Oh, gelukkig. Ik dacht dat inmiddels iedereen zijn kaartje al zou

hebben.

uhhm, zwarte lijst? wij zijn toch brave (zwart) kijkers ?

 
............zwarte lijst , zwart kijken, zwarte kaart...................hmm, ik zie het zwart in......

 
Precies, door ons (meer: Jullie :tong:) weet C+ weer of een systeem veilig is of niet :biggrin:

Het heeft een voordeel en nadeel;

Voordeel is het is veilig of niet

Nadeel is daar gaan weer een maar duizend euro voor een nieuw systeem...maarja, die halen ze er toch weer uit met abbo's :)

 
@BT

Je hebt gelijk, wanneer gaat C+ in 1x iets goed? Nooit dus!

Kreeg binnen een afstand van 4 dagen zomaar 2 kaarten toegestuurd, wat aardig van ze!

Grtz Mike

 
Hmmz... als ze hem niet terugvorderen wil ik hem wel hebben hoor als je er niets mee doet, anders moet ik hopen dat ze zich bij mij ook vergissen. :biggrin:

 
Als ze er nou van uit gaan met de aantallen die ze hebben verstuurd

en die ze hadden moeten versturen .

Dan zal er straks toch iemand zijn die een probleempje heeft denk ik :biggrin:

 
Volgens mij moet je Canaal plus gewoon even een mailtje sturen met je e-mail adres. dan kunnen ze ons gewoon de files toesturen, de rest kunnen we toch zelf wel ? :)

Groeten,

Peter.

 
Hahaha, dat vind ik nou nog eens een goed idee. Maar voorlopig

heb ik nog niks. Morgen is het de 31, en ik ben benieuwd of dan

voor 5 mei de boel nog te bekijken valt. In ieder geval is het zeker

dat als we overmorgen de nieuwe kaartjes nog niet hebben, dat de kaart-wissel actie MISLUKT is. Want hun duidelijke taal was dat in april alle abbonnees hun nieuwe kaart zouden krijgen.

NIET DUS PIES.

 
Overmorgen? Nou Salu, je telt niet goed. Vandaag is dus al duidelijk dat het mislukt is.

Vandaag is het namelijk 30 april, de post is al geweest en een aantal mensen hebben nog steeds geen kaartje. April heeft maar 30 dagen dus morgen is het 1 mei en is april afgelopen.

Dus de uitspraak dat in april alle abo's een nieuw kaartje zouden hebben is niet waar gemaakt.

Maar dat had ik al eerder in een reply aangegeven, wanneer houdt C+ zich nu wel eens aan het afspraken.:)

 
Dat zou dus betekenen dat seca1 nog een maandje extra draait!

Ook niet verkeerd natuurlijk, maar niet helemaal volgens de beloftes van C+.

Nu zijn we nog langer gedoemd om naar hun films te kijken........(alsof we die nog niet van het internet gedownload hadden).. :)

 
BT je hebt helemaal gelijk. Was ff een heel stom foutje. Natuurlijk heeft april 30 dagen. Maar ik ben in ieder geval wel benieuwd wat voor een kut smoes de pluzzers nou weer in gaan brengen.

 
Laat diegene die er geen heeft gekregen omdat ik er 2 heb, zich maar melden! :biggrin:

5 mei is volgens mij ook helemaal niet haalbaar, daar nog lang niet alle kaarten verdeeld zijn. Ik denk dat niemand buiten C+ weet wanneer wel, 1 juni lijkt me meer mogelijk dan elke eerdere datum.

Grtz Mike

 
Dan is dat geregeld, jij krijgt iets en het topic kan dicht! ;)

Grtz Mike

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan