kan niets posten

Had deze als test geplaats om te kijken of ik 'm meteen weer deleten kon.

Lukt ook al niet. :sad:

groeten,

 
Laatst bewerkt:
Hoi Antonieq.

Posten moet je wel overal kunnen.

Alleen de administrators en moderators kunnen echter postings verwijderen, de gebruikers zelf niet.

Normaliter verwijderen we ook geen postings, dat is bij ons niet gebruikelijk en gebeurt alleen in uitzonderlijke gevallen.

 
Hallo Black Tiger,

Ìn de sectie met Links kan ik niets posten.

Ik dacht dat een gebruiker wel altijd zijn eigen post kon verwijderen?

Als men nu iets post waar men naar een aantal minuten spijt van heeft, op welke mannier dan ook ??

groeten,

 
Hoi Antonieq.

Nou het zit zo, de gebruikers kunnen geen postings verwijderen vanwege het feit dat in het verleden wel eens mensen hun postings verwijderden in een discussie en dan de hele interpretatie van de thread daardoor verkeerd kon uitvallen.

Wat betreft het download en links forum, ook daar kun je posten net als in het faq forum, maar..... (en dat staat in de regels dus even de regels lezen) wij controleren alles wat als link geplaatst wordt, dus men doet een posting, en pas NAdat een moderator de posting gecontroleerd heeft, wordt de posting pas zichtbaar in het forum.

Dat is weer om te zorgen dat mensen er geen misbruik van maken om er commerciele links te plaatsen en postings te plaatsen die in een ander topic thuis horen.

Wat betreft het deleten nogmaals. Als je ergens spijt van krijgt heb je tot 3 minuten na het posten de tijd om de posting te editten, dan zou je kunnen weghalen wat je niet bevalt of er iets anders van maken.

Mogelijkheid nummer 2 is om een reply er onder te schrijven waarin je dan aangeeft dat je het zo niet bedoelde.

Mogelijkheid nummer 3 is om de post aan een moderator te rapporteren, daar is een optie voor "report this post to a moderator" wat bij elke thread mogelijk is.

Daar schrijf je dan in waarom hij weg moet, elke moderator krijgt daar bericht van en indien de reden goed genoeg wordt bevonden dan wordt de posting alsnog door een moderator verwijdert.

 
Hallo Black Tiger,

het is me nu duidelijk, bedankt ;)

groeten,

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan