Enigma Evo4

denktenk

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
1.453
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
67
kleine handleiding om een heleboel dingen in de dbox2 enigma4 aan de praat te krijgen:

1) Kopieer dbox996 naar bin/emu via ftp, zorg ervoor dat je de rechten aanpast door alles aan te vinken.

2) kopieer de nagrarom bins, een juiste rsakeylist en keylist naar var/scce. deze zijn best wel te vinden op het net.

3) kopieer de juiste irdeto/seca/viaccess key's naar var/keys en var/temp.

irdeto, seca, viaccess, nagra hotbird en conax gaan open met gbox996

nagra hispa en TPS gaan open met newcamd16

Have fun!

 
Denktenk, bedankt voor je antwoord.

Kan je s.v.p wat duidelijker zijn over dat kopieer dbox 996

en kopieer nagrarom bins. rest is duidelijk.

Sorry , maar ik ben niet zo'n held op dat gebied

Bedankt.

JanAstra.

 
dbox996 is een emu-file, net als newcamd16.

Newcamd16 staat al in de map bin/emu, maar dbox996 moet je er zelf nog in ftp-en. Deze file is ook op het net te vinden.

De rom-bins voor nagra zijn te vinden in de file newcamd16.zip, deze is ook op het net te vinden.

 
Denktank zou je mij via p.m kunnen laten weten waar ik die files kan vinden

Bedankt

JanAstra

 
Hallo denktenk ben sinds vanavond nieuw hier, maar heb al een hele tijd een nokia dbox 2 en kan me er aardig mee redden ik had er de gbox v099 neutr. inzitten wat prima werkt op het kanalen zoeken na ,maar verder alle normale coderingen open behalve seca2 lol wat bedoel je met de gbox0966 de rechten aanpassen en alles aanvinken waar moet ik die vinkjes zetten

bvd Ceasar

 
met windows commander connecten met de box, naar de bin/emu gaan en op gbox996 klikken dan bij bestand>attributen wijzigen, alle boxjes aanvinken, dus bij eigenaar, groep en wereld de lees,schrijf en uitvoeren opties aanzetten.

 
bedankt denktenk voor je snelle antwoord het is me nu helemaal duidelijk en het werkt perfect alles open met deze enigma 4 en nog geen vastloper gehad kanalen zoeken ook ok.

groetjes Ceasar

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan