Eerste kanaal op seca2 !!

J

Josje01

Hoi, zoals gezegd bij C- zullen ze stapsgewijs zender na zender uitschakelen van seca1, vandaag is het C+ 16/9 die volledig op seca2 zit (volgens mij) in een aston 1.05 is er de melding Over enkele dagen missen we weer een andere, zo kan men wel lekker aan het idee wennen, zoals bij planten Of < afkicken maar !!>

Greetz: Josje01

 
Zijn ze mooi vlot mee.. Heeft iedere abonnee dan al een nieuw kaartje?

 
Ik heb eens even gekeken of er inderdaad zenders het loodje heben gelegd. Op het originele C+ Seca kaartje is dat inderdaad het geval. Geldt in ieder geval ook voor Discovery en Animal Planet. Het is wel eigenaardig te constateren dat nu juist C+ 16/9 het nog gewoon doet. Niet op het oude Seca kaartje van C+ maar op het nieuwe Seca 2 kaartje.

Zou dat soms liggen aan het feit dat ik dat het Seca2 kaartje bij mij nog steeds geldig is tot 31-12-2003 en dus gewoon alles doorgeeft ?

 
Zou goed kunnen, ik heb zelfs meen ik ergens gelezen dat je een paar weken of een maand nog dat pakket gewoon zou krijgen.

 
Sorry of misschien toch niet, maar ik weet zeker dat gisteren 8 mei een tijd lang op de fun en op de orginele oude seca1 kaart C+16/9 het niet deed, vandaag doet alles het weer wel. Het lijkt wel of ze zo reacties willen uitlokken van klanten waar hun gegevens van kwijt zijn.

Greetz ;josje01

 
Ze helpen illegale kijkers met afkikken (langzaam afbouwen).

 
Gisteravond (7-5-03) verdwenen enkele zenders van de orginele seca 1 kaart.

Vanmorgen waren ze er allemaal weer behalve 16:9.

Deze draait alleen op de seca 2 kaart.

De omschakeling is in feite al voorzichtig begonnen.

Dat ze daar 16:9 als eerste voor pakken is begrijpelijk.

In de EPG staat niets en in hun eigen programmablad is ook niets opgenomen van deze zender.

Inmiddels zijn de radiozenders op ird en seca 1 + 2 uit de lucht.

Ik krijg op alle drie de systemen de melding dat de zenders gecodeerd zijn. Geen muziek dus.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan