Key 06

G

Ghost

Behalve de ons welbekende keys 02/04,wordt ook key 06 mee gezonden(F6 F2 11 86 xx xx xx xx)op de org Multi 1.2

Heeft iemand enig idee wat de functie hier van is?

Gr Ghost.

 
Ik heb een tijd de logger aan gehad maar ondek geen 06 key.

Word hij nog steeds gestuurd???

 
Ja key 06 wordt regelmatig gestuurd en bij mijn weten draait hier premiere 1 op.

Althans bij het loggen kom ik alleen daar het gebruik van die key 06 tegen. Volgens mij is dat iets wat bij het standaard pakket hoort, als je andere keys zijn uitgevallen en je hebt wel nog die key 06 op je kaart is premiere 1 ook nog de enige die werkt.

Ik dacht dat ie begon met B1 70 ongeveer als ik mijn herinnering uit het blote hoofd gebruik en het is al heel lang zo dat deze key (die hetzelfde blijft) meegezonden wordt.

 
Ik vermoed dat ie de nederlandse kaart bedoelt.

Kan zijn dat onze grote vrienden een keywissel plannen samen met het afschakelen van S1... Beetje plagen..

 
De hele dag de logger er tussen maar op het nederlandse pakket geen key 06 wel op prem.

 
Klopt,Satslope.

Ik bedoel inderdaad de ned-kaart.

Eerst heb ik met Cardwiz- mijn kaart uitgelezen,

Met deze gegevens heb ik een Flycard gemaakt(Eeprom Edit van affio).

C- gebeld voor een puls(voor deze org 1.2) kaart gaat open,en key 06 stond erbij.

Ook met Wallbanger lukt dit.

Gr Ghost.

 
Oh sorry, dan heb ik het verkeerd begrepen ik dacht dat het om de key 06 van het pw pakket ging.

 
Ik begrijp hier dus niks van.

Als deze key nu niet meer wordt verstuurd denk ik dat C- in die periode aan het testen was.

In ieder geval kreeg ik hem binnen toen de puls werd verstuurd.

Maar C- kennende zal het wel weer een storm in een glas water zijn.

Iedereen bedankt voor het mee denken(en loggen).

Gr Ghost

 
"vroeger" zonden ze keys 02 t/m 10 uit..

Ach, een HMK/hex combootje in een funkaart en je hebt alles automatisch als ze gaan lopen k**ten

 
Key06 is in een duister verleden ooit eens gebruikt...

Aangezien Irdeto geen ondersteuning ed. meer krijgt zou het me niets verbazen, dat als er een handmatige update gegeven wordt, er nog een oude 'batch' gebruikt wordt waar deze key06 nog instaat, vandaar dat je um ook alleen! krijgt wanneer je CD belt.

Als ze al drie jaar lang elke 10min een update versturen van de net zo lang gebruikte (en overanderde key02/04) dan verbaast die key06 me niks...:biggrin:

Grtzz FranX

 
Had je de soft-videocrypt.

Dan was alleen de decoder zelf nodig om cartoon network te kijken.

En hoefde je geen moeilijke kaartjes daarvoor te hebben.

Dan hebben wij zeker de soft versie van irdeto in NL ?

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan