RTL 5 versus 5400

Dirk Digicomm

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
11 feb 2001
Berichten
806
Waarderingsscore
4
Punten
18
Leeftijd
81
Locatie
Niedersachsen (D)
Wanneer ik met de Humax op RTL5 kom, gaat deze in de diepvries.

Bij het drukken op de toetsen van de hummie of de AB lijkt hij helemaal niet te reageren.

Als hij na verloop van tijd ontdooit, zie je de acties voorbij lopen op het display.

Op een bepaald moment staat hij op een kanaalnummer, maar het beeld blijft RTL5 weergeven.

Na een tijdje gaat hij naar naar het kanaal dat op het display staat.

Dit doet hij ongeacht welke kaart in het slot zit.

Met de seca2 kaart in een aston 1.05 geeft hij de bijbehorende kanalen vrij. Alleen RTL5 blokt enorm.

Eerder is al gebleken dat RTL5 het al niet meer deed met de oude seca1 kaart.

 
Dit is wel een hele mooie ECM...:biggrin:

Zelfde probleem hier, op RTL5 en muurvast... het heeft wel iets met het CI gebeuren te maken.

Doe ik m'n Multichoice kaart in het embedded slot (ontvanger heeft hele oude ORIGINELE! software) dan werkt het allemaal zonder horten of stoten!...

CI irdeto cam erin, met zelfde kaart, wel beeld op RTL5 maar dat is dan ook het enige kanaal, ontvanger zo vast als een huis.

met een aston krijg ik niet eens beeld, en zit de boel muurvast..

Er zal vast wel iets met de RTL5 stream aan de hand zijn, ze waren ook de eerste op seca2, of de multiplexer van CD is weereens van streek...

Grtzz FranX

 
RTL 5 deede het uitstekend alleen was er een aanpassing van de pbm nodig om die weer op het scherm te krijgen.

 
Yep alles is weer normaal, geen probs meer.

Maar wat hier boven staat is wel gebeurt, lijkt me dat ze overdag meer testen dan s'avonds...

Grtzz FranX

 
Dat idee heb ik ook ,vanmorgen (15-05) lag C+ rood en blauw eruit ,nu werken die ook weer normaal.

Er wordt flink wat rondgeklooid in de multiplex :)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan