Help, heel erg dooie strong

S

Satq

Oops, volgens mij heb is een strong 8000 afgeschoten, dat malle ding wil zelf niet meer met hyperterminal babbelen. Het was de bedoeling dat we van v15 naar v20 zouden gaan, maar op de een of andere manier zijn niet alle bitjes goed aangekomen, dat malle ding bleef halverwege hangen of zo.

Het schijnt dat de flaschprom te proggen is met GBFC0_DA3NED3.bin als die er weet in zit moet het geheel weer kunnen babbelen.

Is er iemand die deze file heeft, of een hele goede tip misschien?

Ik hoor het graag.

tnx,

Satq

 
Gewoon opnieuw proberen of de v15 of v20 firmaware er in wil lijkt mij. Loaderprogramma opstarten en ontvanger aan en verder dezelfde handelingen uitvoeren als met vervangen van de firmware alleen zie je nu niks op het scherm of in het display maar nadat je op start drukt zou hij de ontvanger opnieuw moeten programeren.

 
Bedankt voor de reply,

Het lijkt echter dat dit niet wil. Op de een of andere manier is dit exemplaar dooier als de andere die ik gereanimeerd heb.

Niet alleen in de loader zit geen beweging, ook de compoortl lijkt dood, normaal weg gaat de ontvanger wel roepen om "code d'acces" of dat soort dingen. Dat is er ook niet.

Het lijkt mij dat als je de loader wilt gebruiken er toch wat comm. moet zijn. Met een terminal proggie kon je zo'n ding nogwel eens aan de praat krijgen en er daarna de loader opstarten.

Nu wil dat dus helemaal niet meer.

Ik ben vanplan de flashrom er uit te bakken, dat is nog de enige oplossing die ik kan bedenken. Ik weet alleen niet of ik een bruikbare bin-file heb.

Satq

 
ken er zelf niets van maar hier vind je de oplossing

daar vind je de goede flash

kijk daar eens in het forum

geen links naar key en files, stuur bovengenoemde gewoon effe een private mail.

 
Laatst bewerkt:
Hallo,

Ik hen nog geen mailtje gezien, alleen van ene Nol?? maar die moet ik nog bellen. (die kan mijn strong maken denkt hij/zij)

Het filetje wat ik zou moeten gebruiken heb ik, ik zit nu alleen met een ander probleem.

Ik dacht dat ik de juiste flashrom tepakken had, maar ben nu niet meer zo zeker. In de strong8000 (v15/20) zitten 2 stuks AM29LV800BB, een 44 pins SMD en een kleinere 48 pins SMD uitvoering, is er iemand die weet waar da3ned3-bfc0 dan in moet staan?

Programmeren wil ook niet echt lukken, ik ben er niet zeker van of het beveiligen van die blokken (wat mogelijk moet zijn) deze chips OTP maakt, volgens mij is de beveiliging er af te halen en zijn ze dan te flashen.

Ik hoop dat er iemand is die meer van de ze chips/strong weet.

Satq

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan