Atlanta alleskenner

satelliet

Active member
Special Friend
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
228
Waarderingsscore
0
Punten
0
Over een tijdje mij een Atlanta 5400 IR2CI+ aangeschaft, uit noodzaak en omdat de resterende Humaxen op de markt nogal duur verkocht worden.

In 't begin vertrouwde ik het niet zozeer, een nieuw merk, nog geen te grote referenties, maar goh ... ben ik nu wel tevreden dat ik die gekocht heb i.p.v. een Humax. En voor de prijs moet je het niet laten een dikke 100 euro goedkoper als een Humax.

De patch die erop staat is al van in november 2002, en er hoeft geen pcm tabel ingezet worden, ... enz.

Zopas krijg ik de titanium kaart in handen, drop deze in de Atlanta en ja hoor, de Conax kanalen vliegen om je oren, zelf de Kiosks.

Al met al kan die Atlanta zowel de seca1 als2, ook de irdeto2 en viacess2, nagravision, betacrypt, tpscrypt, conax en misschien zelfs nog meer dat ik niet weet.

Ik snap niet dat deze ontvanger die ik in een kleine shop op de kop tikte, en waarvan de verkoper zelf niet veel wist niet meer furore maakt.

 
Satlook heb uw PM beantwoord.

 
waarom zo geheimzinnig ?

Ik wil ook wel wat meer weten over die alleskunner.

 
Zo geheimzinnig was het niet hoor, was gewoon om een commerciële link van die titanium door te geven.

 
Titanium is wel erg duur;-) vooral als conax voorlopig geen beeld geeft....

 
Klopt de kaart is vrij duur, maar ze geeft wel beeld.

 
ook nog sinds vanmorgen?;-)

 
Tdeju, juist iets goeds gevonden en ze zetten er de bijl in. :biggrin:

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan