ff af Reageren

V

vladimir

Afgelopen donderdag heb ik een ongeval met mijn ST1100 brommertje gehad en ik heb er veel last van.

Ik het kort zal ik ff uitleggen waarom ik ontzetten baal.

Op de A58 zijn er werkzaamheden bezig bij de tunnel. Ik kom er aanrijden en haal een auto in ruim voor de verbodsborden, tussen de auto die ik inhaalde en de volgende zat meer dan genoeg ruimte in te voegen. Opdat moment komt er een achtervolgen aan rijden, die op het laatste moment zich noodgedwongen tussen mij en de auto die ik had ingehaald moest invoegen. Tussen mij en de achtervolgen zat nagenoeg geen ruimte ik voelde mij bedreigt en gaf hem al een signaal om wat meer afstand te nemen. De snelheid waar we op dan momnet al reden was al 70km/h en het werd naar de werkzaamheden van de tunnel al drukker en probeerde de afstand tussen mijn voorganger instant te houden. Ik stoorde mij ongelofelijk aan het gedrag van mijn achtervolger en uit een reactie draaide ik mij om, om de achtervolger duidelijk te maken dat hij moest opr..ten. (ik kon zien dat de man zich had geschoren die morgen). Helaas het ik niet gezien dat al mijn voorgangers al aan het remmen waren, op het zelfde moment dat ik weer naar voren keek moest ik vol in de ankers en kon niet voorkomen dat ik tegen mijn voorganger op botste. De snelheid was er gelukkig al een heel eind uit.

Ik moest met de ambulance naar het ziekenhuis waar ik na een paar uur weer weg mocht.

De klootjavaan die het heeft veroorzaakt is gewoon door gereden. Daar baal ik het meeste van.

De mentaliteit onder bepaalde weggebruikers is dusdanig rot dat deze mensen dit de normaalste zaken van de wereld vinden. Er waren genoeg getuigen die dit ook hebben gezien.

Voorlopig zit ik met een flinke borstkas kneuzing die verrekte veen pijn doet.

Zeg het voort, zeg het voort geef de motor rijder wat meer ruimte.

Er zal ongetwijfeld een aantal reacties komen dat de motor rijders zich ook moeten aanpassen aan het verkeer, daar ben ik het ook mee eens maar toch er zijn ook serieuze rijders!

Gr Vladimir

 
ongeval met mijn ST1100 brommertje gehad
Je moet gewoon niet met je bromfiets op de autosnelweg komen dat mag zowieso al niet. :biggrin:

Maar het klopt, sommige motorrijders rijden schrikbarend maar er zijn ook goede nette rijders.

Vaker heb ik het als voormalig touringcarchauffeur ook meegemaakt dat de mentaliteit in het verkeer zwaar achteruit gaat. Hoe langer hoe meer autorijders moeten zo ver mogelijk vooraan, elke meter is meegenomen.

Zeker als het om afritten gaat. Stel je hebt een afrit die 400 meter lang is (ja daar zijn er zat van) en je rijdt met je bus, busje of auto gewoon rechtdoor.

Dan zijn er nog mensen, die niet achter je de afrit oprijden en dan je eventueel langs die kant inhalen, nee ze moeten je op de linker baan voorbij, soms nog half vol in de ankers, en net voor het einde van de afrit schieten ze voor je bumper door helemaal naar rechts de afrit af, onverantwoord!

Er zijn gelukkig net als goede motorrijders ook goede automobilisten maar dit soort idiote streken zie je steeds meer.

Overigens is ondergetekende er een van het soort die motorrijders die normaal gedrag vertonen ook de ruimte geeft en ook voldoende afstand van ze houdt i.v.m. hun remmogelijkheden en evt. slipgevaar.

Maar er rijden (bij beide partijen) dus behoorlijk wat grove idioten rond.

 
Ik weet hoe je je voelt, veel suc6! Alleen had ik een probleem met een hond die in het voorwiel van de Blade wilde bijten!

Grtz Mike

 
Eerst en vooral van harte beterschap.

Maar of je ooit de identiteit van je 'achtervolger' achterhaalt is zeer te betwijfelen. En moest dat dan al lukken zal het zeer moeilijk zoniet onmogelijk zijn om hem verantwoordelijk te stellen. Van wat ik uit je verhaal opmaak heeft hij je immers niet aangereden.

toch suc6

Ruff Rider

 
Da's effe niet misselijk meneer Vladimir, ik hoop dat je niet al te veel letsel hebt opgelopen die pas op termijn naar voren treed.

Het is al moeilijk om de veroorzaker te achterhalen maar het is nog veel vervelender als je achteraf met letsel zit waar je zelf voor moet opdraaien door toedoen van een ander.

Maarre, zie het van de zonnige kant:

Zolang je je linker arm nog kunt buigen kun je eten en drinken, en als je je rechter hand nog kunt gebruiken, kun je nog zappen ook!

Beterschap!!!!!!!

 
Ahja, dat was ik compleet vergeten in mijn verhaal, waarvoor mijn excuses, dus ook van harte beterschap gewenst van deze kant uit!

 
Natuurlijk ook van deze zijde van harte beterschap!!

En inderdaad zoals drz zegt,

Probeer het van de positieve kant te bekijken.

Het werkt!!Ik heb nu een pijnlijke linker arm een bolle buik en ik ben stoffig onder mijn hoed.

suc6 en groeten

Ghost.

 
Tsja, erg sjacharijnig zoiets. Het blijven leuke speledingetjes die brommeltjes, maar de kreukelzone begint bij je knieen. Dat schijnen sommige automobilisten, maar helaas ook motorrijders soms even te vergeten.

In elk geval beterschap met je gekneusde voorzijde, ik weet uit eigen ervaring hoe vervelend zoiets is (ook foutje met brommertje gehad, lang geleden). Het beste is niet lachen, niet luid proberen te spreken en eigenlijk ook niet al teveel ademen (moeilijk, ik weet het). Bewegen ook tot een minimum beperken trouwens.

Peter.

 
He bedankt voor de pep talk. Gaat al langzamerhand wat beter.

Ruff rider, gelukkig heeft hij mij niet aangereden, maar als hij even de moeite had genomen om te stoppen dan had ik hem in iedergeval de huid kunnen volschelden.

Drz, het letsel valt gelukkig mee, zappen gaat goed maar het lachen dat doet ff zeer.

Petertje, quote “Bewegen ook tot een minimum beperken trouwens” :sad: je kunt mij toch niet alles afnemen hoor!!:):)

 
Als je een lachbui aan voelt komen denk dan even aan canal - en het lachen zal je onmiddelijk vergaan.

En snel herstel toegewenst.

Groeten Sat4me2.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan