Hopper Guide

S

Satslope

Vandaag een nieuwe Hopper Guide ontvangen.

Nou weet ik dat dit niet het favoriete blad van BT is maar ik zou als ik hem was toch even dat stukje lezen over de "1 april grap" met de CI-modules.

Op voortreffelijk correcte manier wordt er verband gelegd tussen het een en het ander.

Verder staat er een leuk stukje over de kaartwissel.

Wij zijn eveneens kritisch en als ik menigen van o.a. BT lees dan constateer ik hetzelfde als de heer Nijhoff in zijn stukjes:

Consumenten worden door C+ niet serieus genomen, dealers nog minder.

En iemand anders komt ook niet zo "lekker"uit de verf, zowel niet naar zijn klanten als naar een professioneel dealer die lompweg van "het" bord geschoffeerd werd.

Nou vraag ik je! Wordt het niet eens tijd naar de tijdschriftenboer te lopen? (al is het maar voor 1 keer...)

Overigens: buiten kuiperij ook veel leuke technische info, zeker dat Settop-"box"je met kaart onderin : mooi ontwerp! Plumeau!

(dit LIJKT reklame maar ik verdien hier niks aan, sterker nog het kost telefoontikken)

 
Laatst bewerkt:
@Satslope. Helemaal mee eens.

Ik lees de "Hopperguide" sinds december 1995 en ik vind het nog steeds het beste blad op schotel gebied. De tests zijn zeer uitgebreid en zo nu en dan kritiek op het een en ander wat 9 van de 10 keer zeker op zijn plaats is. verder lees ik nog " Tele satelliet Int." en Veronica satelliet, maar die kunnen niet tippen aan de "Hopper". Veronica heeft toen trouwens een grote fout gemaakt om te breken met de Hoppers. (jammer)

Dus ik kijk er iedere 2 maanden naar uit

En verder moet iedereen het voor zich weten maar het is zeker een aanrader.

 
Hehehe.:biggrin:

Ja ik werd al gewaarschuwt dat er een interessant stukje in zou komen daaromtrent en ik heb het nog niet gelezen. Maar ik had beloofd het stil te houden.:biggrin:

Maar als niemand het toevallig copy'ed en paste dan zal ik zeker even mijn neus in de boekhandel laten zien want lezen wil ik het wel.:)

 
welk stukje wou je lezen bt?? dan mail ik het je effe...

en inderdaad, het is een leuk ontvangertje met kaartje onderin..

groeten opeltje

 
Laatst bewerkt:
Oh het ging om het stukje omtrent TB en het 1 april gebeuren omtrent de Magic module en wat daarmee samenhing.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan