Hyundai HSS1000 met Aston 1.03...

D

Ducom

Hallo,

Heeft iemand toevallig ervaring met de combinatie; HSS1000, Aston 1.03, laatste patch (eind vorig jaar dacht ik), en het nieuwe Seca2 kaartje van C+?

Werkt de aston in combinatie met de patch, en fun in ingebouwd Irdeto slot?

Of moet de orginele software erin voor de Aston 1.03?

Kennis van mij belde net dat bij haar het Seca2 kaartje geen beeld gaf...

 
Aston 1.03 gepatched ? Daar weet ik niets van. In ieder geval, dat ding (de Aston 1.03) levert in ongepatchte vorm op mijn (wel gepatchte) Humax 5400 geen probleem op. Misschien zit ´t hem dan toch in de combinatie Hyundai /Aston 1.03 CAM.

 
Sorry..., mijn vraag was misschien een beetje onduidelijk ik bedoel niet de Aston 1.03 maar de Hyundai die gepatcht is...

(Ik heb zelf ook een Humax 5400 die geeft geen problemen met deze combinatie..., mijn vraag was voor een kennis...).

 
De gepatchte Hyundai heeft nogal problemen met het aansturen van de common interface ongeacht wat voor module het is.

Ik heb mijn Hyundai verkocht aan mijn zoon . Deze zit nu te piepen dat ird het ineens niet meer doet op zijn funcard.

Orginele software wil hij niet.

Ik heb geprobeerd een irdeto, aston 1.03 en een aston 1.05. Alle drie hadden ze er geen zin in.

Vandaag gaan we weer proberen de funcard aan de praat te krijgen want terug naar orginele sw wil hij niet meer.

 
Ik heb uiteindelijk de gepatchte versie van maart 2002 erin gezet.

Hij accepteert nu weer de funcard en de modules.

@Ducom,

Misschien is de oplossing voor jouw probleem terug te vinden in het vervangen van de firmware.

 
Dirk,

Hartelijk dank voor je antwoorden.

Ik had inmiddels al gelezen dat met de maart 2002 patch het probleem van de fun wat betreft C+ was opgelost (de latere software wil bij C+ alleen seca zien, bij de maart versie word eerst irdeto aangesproken...)

Dat deze software ook het CI probleem voor de seca-2 kaarten oplost (eigenlijk een timing probleem) was mij onbekend...

Zodra ik tijd heb zal ik de oude maart patch er bij haar eens op zetten, ben benieuwd of het seca-2 kaartje van C+ dan wel werkt in aston 1.03

Het resultaat laat ik nog wel weten...

gr,

Roel

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan