Hauppauge DEC 3000s

V

vincesat

De DEC 3000s is relatief nieuw en ik kan er weinig over vinden op het net.

Ik vraag me af of er op dit board lezers zijn die er ook een hebben, met wie ik ervaringen kan delen en aan wie ik vragen zou kunnen stellen.

Ook is mij nog niet helemaal duidelijk hoe en waar ik op dit board mijn vragen moet stellen (ik heb wel al wat gebladerd door de FAQ maar het duizelt me).

De DEC3000 is een grappig klein apparaatje dat het uitstekend doet als stand-alone voor het ontvangen van FTA. Met een aston CAM + canaldigitaal kaart in de CI prima ontvangst van alle ned. stations.

Maar hij kan meer, zo kun je 'm via een usb-snoertje aansluiten op de pc, en dat gaat bij mij niet goed. Het inlezen van de zenders gaat prima, maar ik krijg geen beeld, alleen geluid.

Ook vraag ik mij af of er software bestaat waarmee je met de pc ook de stand-alone instellingen kunt aanpassen (wanneer je 'm op de pc aansluit werkt de stand-alone bediening niet meer en 'volgt' de scartuitgang wat je doet op de pc. Zenderlijsten etc. zijn niet uitwisselbaar tussen pc en stand-alone).

Iemand met dezelfde problemen en/of antwoorden, tips, truuks, alles?

 
Voor vragen kun je het beste even tussen de forums kijken wel forum het beste bij jou past.

Voor vragen omtrent de Dec3000 van Hauppauge kun je terecht op de site waar Satwilly al naar verwees.

Op dit board alhier zou deze vraag geplaatst kunnen worden in het Linux en Multimedia forum aangezien de Dec3000 wel onder Multimedia past doch niet onder andere forumtopics.

Je hebt er in elk geval al prima aan gedaan om hem hier te plaatsen omdat je het niet zeker wist.

Je hoeft hem dus niet nog eens opnieuw te plaatsen in het Multimedia forum, de mensen lezen hier ook en als men antwoord kan geven krijg je die zeker.

Verder is het zo dat de regels er strenger uitzien dan ze daadwerkelijk zijn of toegepast worden.

Als iemand een vraag verkeerd plaatst, dan wordt de posting door onze moderators veelal automatisch in het juiste forum geplaatst.

Mocht je dus ergens iets posten en je zou bij je volgende inlog de posting kwijt zijn, dan kun je er van uit gaan dat hij in een van de andere forums staat.

Wij wissen -NOOIT- postings zonder de gebruiker daarvan middels PM op de hoogte te stellen met opgave van redenen. Wissen van postings komt hier dan ook zeer zelden voor.

Hopelijk heb ik je hier een beetje mee op weg geholpen, maar vragen staat vrij dus als je nog vragen hebt over het forum of regels ofzo kun je ze hier of in het Kletspraat forum altijd stellen.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan