vp2->vp20

Status
Niet open voor verdere reacties.
I

italone

Hoi iedereen,

weet hier iemand hoe je een oude vp2 kan aanpassen zodat ook fun kaarten geprogged kunnen worden?

Volgens mij heb hier ooit gelezen dat te verhelpen was met een paar weerstandjes.

Met vr.gr.Italone

 
het betrefd meer als een paar weerstandjes

als je dat wilt wijzigen word het niet veel moois

je kunt beter even een nieuwe print bij willem bestellen

omdat er van de vp2-20 ook geen schema's zijn

zal het heellastig worden

ik ben ook een hobby bob en heb toch ook maar een nieuwe gekocht en uiteraard zelf inelkaar gezet

inmiddels heb ik drie van die dingen

ps welke versie heb je eigenlijk

staat onder op de print

groeten herbies

 
Als je een VP2-ATM 1.02 hebt kan je probleemloos een fun proggen.

Grtz Bullet

 
Hoi jongens,

Ik had al zo n vermoed.Ik denk ook dat het makkelijkste is om een nieuwe te kopen,misschien doe ik dat ook.

Ik heb trouwens een vp2 24C rev.7,15-8-00.

Ik ben niet heel goed in solderen,ik wilde allen het proberen en mocht het niet lukken dan alsnog een nieuwe bestellen of proberen een fun card programmer in elkaar te zetten.

Groeten Italone

 
Originally posted by italone Hoi jongens,


Ik had al zo n vermoed.Ik denk ook dat het makkelijkste is om een nieuwe te kopen,misschien doe ik dat ook.



Ik heb trouwens een vp2 24C rev.7,15-8-00.



Ik ben niet heel goed in solderen,ik wilde allen het proberen en mocht het niet lukken dan alsnog een nieuwe bestellen of proberen een fun card programmer in elkaar te zetten.



Groeten Italone
Je kunt de vp-20 van mij overnemen. Moet een mastera kopen i.v.m titaniumkaart. Die wil niet op de vp-20

lubasje

 
Welkom op het funboard.

Het is even wennen, op een board de weg te vinden.

Daarom zal ik je wat tips geven.

Je schijnt al te weten dat je het best, voor je een vraag stelt, eens even kijkt of die niet al in een eerdere thread behandeld is.

Dat is een goede gewoonte, die ondersteund word door de zoek functie van deze boardsoftware.

Maar als je dan een reaktie hebt, kijk dan ook even of die topic nog wel actueel is.

Een vraag van meer dan een half jaar geleden en waarop een duidelijk antwoord gegeven is waar de vraagsteller zich in berust, is afgehandeld.

Ga dan niet verder op die thread, maar verwijs er naar als je zelf ook een vraag of opmerking hebt.

Maar het belangrijkste is wel:

Als je wat te koop wilt aanbieden, dan mag je dat niet zomaar ergens in een al dan niet lopende thread doen.

Voor een te koop vermelding hebben we hier maar liefst 2 speciaal daarvoor bedoelde delen.

Dat zijn een forumdeel waar je zaken aanbiedt die niets met satelliet spullen te maken hebben (je auto bijvoorbeeld), en een forumdeel waar alleen spullen staan die met satellietspullen te maken hebben.

Alleen daar mag iets te koop/ruil aangeboden worden.

Mensen die iets zoeken, kijken daar.

Mensen die daar geen behoefte aan hebben, slaan het gewoon over.

Wanneer iemand meent dat er over de regels gediscussieeerd moet worden, dan kan dat uitsluitend via PM aan het moderator/administrator team.

Om verdere "thread vervuiling" te stoppen, gaat deze thread op slot.

 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan