We zijn d'r weer

denktenk

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
1.453
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
67
Wat is ie lekker snel!!!!!!

 
En we blijven nu!

Proficiat!!!!

The Satellite Fun Board: veel succes enne .......

laten we het allemaal "funny" houden.

 
YES!!

Inderdaad, ik weet FF niet wat me overkomt ik moet eerst naar het scherm kijken en dan pas enteren, want de pagina is er gelijk!

Met de nieuwe regels ben ik het ook helemaal eens.

:biggrin: :biggrin:

 
alles draait dus weer en hoe.........!

in een paar dagen erg veel geregeld zo,een strak plan dat is uitgevoerd door integere mensen ,zoals ik al verwachte,,

een zeer groot dankjewel is hier wel op zijn plaats.

degene die ik hier bedoel weet dat wel,

we kunnen weer gezellig spelen,bedankt,!

ik denk dat ik hier voor allemaal spreek.

gr tot spreeks ,,

xgabox

 
Snelle site. Knap werk, hopelijk kunnen we hier nog hééél veel plezier aan beleven.

Succes,

exDumber

 
je weet toch gewoon niet wat je meemaakt zo snel. Nou hopen dat het inderdaad een echt vaste server blijkt te zijn.

groeten geinponem

 
Het heeft dan wel effe geduurd maar het was het wachten wel waard, wat zijn we weer snel!!!

hopen dat het allemaal blijft, als je ziet hoeveel sites er verdwijnen, s**4**l houdt er ook al mee op, toch jammer.

maar wij gaan hier weer stevig door, success allemaal!!!

 
stoppen kunnen ze ons niet
smiley.gif


keep the hobbie alive !!! suc6 met het board

 
Blij dat jullie weer op het net te vinden zijn.

Het valt niet mee om voor iemand die de engelse taal niet machtig is door de buitenlandse forums te surfen en de aanwezige FAQ's door te spitten.

Blij dat Denktenk en de zijnen ze ook voor de mindere taalknobbels ze in het Nederlands plaatsen..

Nogmaals bedankt daarvoor.

 
Gelukkig, eindelijk weer eens iets wat wel werkt!

Na de ellende van de afgelopen weken (het verdwijnen van de diverse sites, incl. mijn mailbox) is er toch weer hoop.

Je leert zo wel de vertaalsites te vinden en te waarderen.

Groeten van een gelukkig satje.

 
En nu maar hopen dat het langer blijft bestaan !

Veel success toegewenst.

Tiny

 
Allereerst boer Koekoek, en overige mod's, prima werk, board open, lekker rap, gigantisch.

Nou blij dat het Funboard er tenminste weer is. Donders jammer dat de mod's van s**4**l er de brui aan gegeven hebben. het was altijd een goed board, en als het Funboard even "down", of superdesupertraag was had je altijd een uitwijkmogelijkheid.

Gisteravond, nadat de sluiting van het s**4**l board mij bekend was geworden was het echt even afkicken. 'K heb zelfs even mijn bookmarks uit de oude doos gehaald, en (wie herinnert zich het nog) gekeken of het backup board van Neutje er nog was (was er nog).

Alleen Satnerds board was ook nog open. Was al bang dat ik mijn duits maar weer eens moest gaan oppoetsen.

Nu alleen nog de (ijdele) hoop dat ome Freek van hullie van (k)anaal dinges zijn poten eens thuis kan houden.

peter

 
12 uren up nu, 134 users op dit moment, da's 11 per uur er bij ;-))

 
fijn dat het board weer terug is,

het draaid perfect.

gr ronald

 
ik heb nog niet geklikt en t'staat al op mijn scherm

Tof om terug te zijn suc6 ermee aan de ganse ploeg

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan