Parkeerruzie (jongen bedankt!)

P

peez

Beste vrienden,

Graag wil ik iedereen bedanken die afgelopen zaterdag op ons feestje is

geweest. Het was gezellig.

Willen jullie wel de auto's volgende keer iets beter parkeren. Na afloop

heb ik wat last met de buren gehad. Maar goed, die hebben altijd wat te

zeuren.

http://home.kabelfoon.nl/~evg/parkeerruzie.jpg

 
En wanneer is het volgende feestje ?????

'k wist niet dat mensen die zo'n wagen zich bezig hielden met kaartjes te kraaken... of zijn ze allemaal geleased ??

IN dat geval had ik graag het nummer van de firma ;-)

 
Kaartjes kraken? Maar Iceke toch, zoiets doen wij helemaal niet, het was gewoon een bijeenkomst van gezellige sathobbyisten, de auto's hebben we echt ergens anders van betaald.:biggrin:

 
het was inderdaad een leuk feest. overigens heb ik er ook nog wat foto´s gemaakt. deze is vanaf de andere kant:

http://members.home.nl/opeltje/

overigns jammer dat ik niet in bezit was van vele parkeermeters...

groeten opeltje

 
Laatst bewerkt:
De derde van rechts is zeker de jouwe Paperclip?

 
Tja, mijn oprit is maar 15 meter, dus zet ik de wagens die ik vandaag niet gebruik ff wat verder op;-))))

 
Waar staan die traktors dan Henk ? Zie ze nergens op de foto. :)

 
Originally posted by denktenk Tja, mijn oprit is maar 15 meter, dus zet ik de wagens die ik vandaag niet gebruik ff wat verder op;-))))
Heb je anders niet gezien zaterdag daar.

 
Mijne staat er niet tussen.. is mijn merk niet ;) Ik was ook niet uitgenodigd op het feestje .... :sad:

HAWKEYE

 
Originally posted by HAWKEYE Mijne staat er niet tussen.. is mijn merk niet ;) Ik was ook niet uitgenodigd op het feestje .... :sad:

 


HAWKEYE
Zal dan ook waarschijnlijk de rede zijn waarom je niet was uitgenodigd!:biggrin:

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Originally posted by peez Zal dan ook waarschijnlijk de rede zijn waarom je niet was uitgenodigd!:biggrin:
Klopt, schijnbaar Ferrari meeting...

Meestal bijt mijn merk zich niet met Ferrari... alleen de die-hards kiezen voor 1 merk... de andere hebben zowel een Ferrari als waar ik er eentje van heb... dat zijn de echte liefhebbers :) Ferrari is spartaans... heerlijk.... Porsche is om mee te scheuren en luxe te kunnen rijden... kun je meer alledaags gebruiken... imho... Ja, ok. Zo'n 575 is ook luxe en sportief rijden, maar da's weer te luxe... zit je niet meer in een sportauto... maar in een supersnelle sedan...

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan