Weet je wie er jarig is?????

Ik geloof er helemaal nix van;-)

Onderaan het bord staat:

Today's Birthdays: skoet (30), cb0rmn (37), gijs heij (40)

en daar sta jij helemaal niet bij;-))))

En onze boardsoftware heeft altijd gelijk;-)

 
Groot gelijk denktenk! Onze boardsoftware liegt niet, dus wij geloven het hier pas als we vlaai zien.:biggrin:

 
Hehe, Dus???

Eerst vlaai en dan de felicitaties!

(of was het nou andersom?)

Nou, voor de zekerheid, VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!

 
Van harte,Mike. Vanavond ga je zeker niet fietsen.Wanneer is het grote feest daar!!!!!!

Wie weet kom de echte "Boss" ook :)

ILYA.

Z

 
Hé Mike,

Ook van deze kant van harte gefeliciteerd.

Boets

 
ach Mikey bikey.. was je speciaal om half 8 opgestaan.?

" er is er een jarig,,, dat kan je wel zien dat ben IK IK IK IK !!!!" :biggrin: :biggrin:.. ......zoiets???

hehehe ,, van harte vriend, met je birthday !

 
Hehehhe... gefeliciteerd....

"Daar moet op gedronken worden HI HA HO... daar moet op gedronken worden HI HA HO!"

Als je me uitnodigt de volgende keer kom ik wel een pilsje drinken... feestjes ben ik wel voor te porren... ook feestjes m.b.t. vieren van de 2de regendag in de maand of de 3de zaterdag v/d maand sla ik niet af ;)

Groetjes,

HAWKEYE

 
Thanx Dudez, volgend jaar weer!

Drink zaterdag tijdens de TT wel een pintje op jullie :biggrin: samen met Peez.

Grtz Mike

 
Als ik zondag met Firman en Fisichella ga lunchen doe ik ook een toost uitbrengen op jullie :)

Tsja Official Jordan Sponsor zijn heeft zo zijn voordelen ;)

HAWKEYE

 
Heheheh... meestal houd het op bij hello en handje schudden... moet je je niet al te veel van voorstellen... wel grappig...

De enige die ik dan een heel klein beetje kende die normaal deed tegen sponsors was Eddie Irvine... die kletste wel lekker met je... als je maar ook normaal tegen hem deed...

En we zijn ook maar erg klein... hehehehe... sub sub sub sponsor :) Maar wel "Official Jordan F1 sponsor"-logo op briefpapier :)

Enne je hoort veel inside information... Want die gesprekken over coureurs hoor je gewoon in de paddock... is wel lachen... dacht eerst... shit is dat wel voor mijn oortjes bestemd... je moet/mag dus niets zeggen... allemaal rumours... als ik soms RTL5 hoor denk ik.... zo zit het dus niet... ;)

Als we 25-30 kantoren erbij hebben denk ik dat we misschien wel een coureur kunnen "inkopen"... dan ga je van sub sub sub sponsor naar redelijk sponsor...

Het blijft een leuke sport... en ja... toen men mij vroeg of ik erin geïnteresseerd was qua sponsoring zei ik : Ik ga sowieso 1-2 wedstrijden per jaar bezoeken... maar is leuker als sponsor ;) De mensen die ik in die korte tijd heb leren kennen... pfff.. is zijn geld dik en dubbel waard...

Alleen weinig tijd... dit jaar tot nu toe alleen Barcelona en Nurnberg... is wel jammer.

HAWKEYE

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan