feeds den haag hol 127

O

opeltje

feeds ontploffing den haag:

eutel 10 oost,

11069

4990

3/4

h

hol 127 uss

 
Helaas heb ik dit te laat gelezen ,toen ik ging kijken was de transponder alweer uit :sad: tijd 12:50.

 
hmmm, hier doet ie het weer, alleen nu wat geklets......

en nu is het de hol 128 geworden. (14:53)

groeten opeltje

 
Er zijn daar dagelijks feeds te zien voor het Journaal. Het is de vaste transponder voor het Journaal. Kijk maar eens rond de uitzendt tijden van het journaal en er is vaak een live verbinding te zien of wanneer er tijd te kort is wordt het onderwerp vanuit de sng auto ingestart in het Journaal.

Ik ben meerdere malen mee geweest met de HOL-127 en 128 toen ik werkzaam was bij UBF als junior sng'er.

wat info over de HOL127 en 128:

http://www.humaxsettings.nl/feeds/feeds.html

 
Even een vraag... hier heb je niets extra's voor nodig? Gewoon inprogrammeren en dan kijken?

Groetjes,

HAWKEYE

 
zo simpel is het.....natuurlijk wel even je schotel op de juiste satelliet zetten...... en zelf kijk ik hier met een 90 cm board, en na mijn mening heb je die wel nodig....

groeten opeltje

 
Dan ga ik dat eens proberen, ik heb volgens mij een 90cm schotel.... en de eutelsat vinden lukt me ook wel...

bedankt...

HAWKEYE

 
Ik krijg op die locatie "No or Bad Signal". Logisch als er geen uitzending is.

Is er wel een uitzending, dan krijg ik de tekst "Service is not running or scrambled".

Kijk ik in de PMT module, zie ik geen indicatie van een codering.

 
Wel signaal dan even de ontvanger laten zoeken en je hebt beeld. In principe gebruiken alle 3 auto's die voor het journaal rijden de zelfde uitzendt parameters zodat ze bij de MCR in Hilversum niet telkens de ontvangers op nieuw te hoeven instellen (vooral wanneer er meerdere live verbindingen zijn in een journaal).

Je kunt eens de Video ,audio en de Pcr pid op 8192 zetten en de PMT pid op 8191 en als het goed is zoekt de Humax zelf de juiste pids.

 
Er is veel meer te zien dan alleen de Nederlandse uplinks.

Zo heb ik my girlfriend zien vluchten bij die bomaanslag op het Palestine door die maffe Yanks, terwijl ik "toevallig" op een downlink zat te loeren.

Geduld, en goed loggen!

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan