nokia 9600

G

gert 2000

wie heeft er ook last van met de nokia 9600 dat hij bij rtl 4 en 5

soms zegt dat je geen rechten hebt om te kijken. met orginele seca 2 kaart en aston 1.5. en software versie noonemanit 1.13.

de ontvanger slaat dan helemaal vast en je moet hem dan uit zetten of de cam reseten.is er wel software die welgoed werkt met de nokia behalve de orginele software dan.

gr gert

 
Gert, ik heb nog niet van een versie 1.13 gehoord, wel van een 1.2 en een 1.3.

Maar als je een Aston module in de 9600 zet, moet die noonemanit versie eerst aston-fixed zijn.

Ik zelf draai de noonemanit 1.2 aston fixed (staat hier in de downloadsectie) met originele kaart.

De I-S-V op UIT zetten, de seca recorder op ON en de cam niet op Aston zetten maar op Irdeto Freecam (ja ondanks dat er een Aston in zit).

Op die manier geen problemen.

 
Toppie, ik wist dit niet. M'n 9600 draait nu eindelijk met een orig. S2 kaartje!

 
Prima, en heb je er nu de nooneman 1.2 aston fixed in of een andere versie firmware?

 
Originally posted by Black Tiger

Ik zelf draai de noonemanit 1.2 aston fixed (staat hier in de downloadsectie) met originele kaart.



Ik zie alleen de 1.3 aston fixed staan maar geen 1.2

Tenminste daar staat niet bij dat hij aston fixed is.

Maar is hij dat wel..???

 
Euh... dacht 't wel, weet niet meer zeker.:)

 
ik heb ze alle bij geprobeerd maar ze doen bij mijn allebij het zelfde bij rtl 4 en 5 als je een beetje snel schakelt tussen de zenders loopt hij vast hebben jullie dat dan niet .en black tiger wil je mijn jouw versie eens sturen eens kijken of die het wel doet die je op jouw board kunt dounloaden de versie 1.2 is niet gepatch.

gr gert

 
Hmmz... inderdaad, misschien moet ik weer eens gaan bijvullen in die files-sectie.

Ik heb de noonemanit 1.2 eurocam als ik het goed zag. Hij is per email naar je toe.

 
@BT

Ik heb die 1.3patch versie genomen en die draait nog steeds prima.

@gert 2000

Met snel zappen krijg ik geen problemen.

 
Ik heb na een paar maanden weer eens de aston 105 met orginele seca 2 kaart in de ontvanger gestopt, heb er beeld op gehad toen ik hem kreeg.

Nu blijft het beeld zwart, ik heb die gepatchde aston versie erin gezet en hem ingesteld zoals black tiger eerder aanhaalde.

Moet ik enige tijd op een update wachten, hij zit er al meer dan een uur in op het moment.

 
tot welke datum is de kaart geldig?

 
geen idee hoe kan ik dat zien?

 
Meestal staat er op de zijkant van de deksel, of op de bodem een uiterste houdbaarheids datum.

:biggrin:

 
LoL.

Als het werkt Satshow dan is het Guide, 8, 3(cam menu) en daar even bij de info kijken en dan op 1 drukken (canaal digitaal) en dan staat daar op het einde van die info ook de datum.

 
Ik heb hem een nacht aan laten staan, nog steeds beeld zwart.

Ik krijg in het cam menu geen info te zien.

 
Ik heb naar canal plus gebeld en die hebben een aktivatie gestuurd en nu is hij weer werkend.

 
Mooi, dan zal je een maand over tijd geweest zijn, heb ik ook gehad moesten ze ook opnieuw activeren.

 
hoe werkt de seca 2 kaart bij jullie bij mijn nog steeds niet hij loopt nog elke keer vast. het vreemde is ik heb 2 kaarten bij die andere heb ik een abbonement van discovery en eurosport en wat daar bij hoort die kaart doet het niet vastlopen. maar als je een kaart met het bassis paket er in doet dan loopt hij vast.ik ken trouwens een hoop mensen met een 9600 en die doen hetzelfde dus ook vast lopen. daar heb ik de orginele software weer ingezet dan is het probleem over. ik hoor het wel.

gr gert

 
Ik heb gewoon een basisabo op de kaart en geen problemen met vastlopen als ik de settings zo instel zoals aangegeven.

 
Ik heb hem sinds gisteren en ingesteld zoals eerder verteld in dit forum en geen vastloper gehad.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan